Gå til innhold

Så betydningen av choker smykket er at man er slut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst liksom? Er trebarnsmor og synes choker smykkene er kule og interessante å gå med. Jeg handler de men går ikke ofte med de.

her om dagen fikk jeg vite at om man går med de betyr det at man er slut. Føler meg dum! Rett og slett

Anonymkode: 8e460...9a1

Skrevet

72D6944A-4820-4DF1-9A90-5902BA559772.jpeg

Anonymkode: 65999...888

Skrevet

Aldri hørt om. Farmoren min på 80 år , sa at det var veldig populært med slike smykker da hun var barn/ungdom. Da mamma var ung på 70 tallet også. Jeg skal ha på meg et slikt smykke på fest i morgen. Bryr meg fint lite om han andre syns eller tror. 

Anonymkode: b7c8c...efc

Skrevet

Jeg synes ikke chocker smykker er noe fint, men jeg har aldri hørt at man blir sett på som en slut om man bruker det. Vær sin smak tenker jeg, hvis du liker det, så bruk det :) ikke bry deg om hva andre måtte mene om det

Anonymkode: 80bd0...f0b

Skrevet

Som tenåring på 90-tallet så brukte vi det mye (vi, Ace of Base, og Beverly Hills 90210-gjengen). Og når man har vært med på en «hype» så kan man ikke slenge seg på runde 2 (Litt som 80-talls moten som kom tilbake, da kunne ikke min søster slenge seg på). Så jeg håper at Hi er ung. Samtidig så står det at du er 3 barns mor... Det er ikke noe galt i å gå med choker som 3barns mor, men om man er over i 30-årene så er det litt sent 😬

Uansett, alltid lurt å vite symbolikken bak moten... Vi hadde en runde med palestinaskjerf/kefije også på 2000-tallet. Ikke mange av oss hadde lest seg opp før man hinkehoppet nedover gata i skjerf med politisk betydning 🤦🏻‍♀️ (Ah så fjerne vi var)

Anonymkode: c860d...294

Skrevet

Husker vi brukte choker smykker på 90-tallet. Da gikk jeg på ungdomsskolen😀 

Ville aldri brukt smykkene i dag. Men gode minner fra ungdomstiden, det er det. 

Anonymkode: 464be...67c

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som tenåring på 90-tallet så brukte vi det mye (vi, Ace of Base, og Beverly Hills 90210-gjengen). Og når man har vært med på en «hype» så kan man ikke slenge seg på runde 2 (Litt som 80-talls moten som kom tilbake, da kunne ikke min søster slenge seg på). Så jeg håper at Hi er ung. Samtidig så står det at du er 3 barns mor... Det er ikke noe galt i å gå med choker som 3barns mor, men om man er over i 30-årene så er det litt sent 😬

Uansett, alltid lurt å vite symbolikken bak moten... Vi hadde en runde med palestinaskjerf/kefije også på 2000-tallet. Ikke mange av oss hadde lest seg opp før man hinkehoppet nedover gata i skjerf med politisk betydning 🤦🏻‍♀️ (Ah så fjerne vi var)

Anonymkode: c860d...294

Trist når folk lar seg begrense av teite regler om hva man kan og ikke kan gjøre. 

Anonymkode: 5cfbe...620

Skrevet

Jeg ville aldri brukt det nå, i voksen alder (30 år), men jeg elsket det som ung på 90-tallet. Det var jo såå kult ;-) 

Men det er en tenåringsgreie. Litt som å se en middelaldrende kvinne i Buffalosko. Ikke helt snasent

Anonymkode: db3ec...103

Skrevet

Du har det unorske ordet "slut" som en aktiv del av ditt vokabular? Og lurer på om du virkelig signaliserer at du er til salgs om du går med et visst smykke? Jesus på sykkel. Jeg tror du bør konsentrere deg om karakterene din i norsk og samfunnsfag, for ikke å snakke om mat og helse. Og ikke lat som du har barn, da, det blir jo bare trist.

Skrevet
5 minutter siden, sug lut skrev:

Og ikke lat som du har barn, da, det blir jo bare trist.

Hva mener du med en sånn kommentar, at barnløse er noen triste skapninger?

Anonymkode: 80bd0...f0b

Skrevet
22 minutter siden, sug lut skrev:

Du har det unorske ordet "slut" som en aktiv del av ditt vokabular? Og lurer på om du virkelig signaliserer at du er til salgs om du går med et visst smykke? Jesus på sykkel. Jeg tror du bør konsentrere deg om karakterene din i norsk og samfunnsfag, for ikke å snakke om mat og helse. Og ikke lat som du har barn, da, det blir jo bare trist.

Du er jo S.Lut. 

Anonymkode: 19958...2e8

Skrevet

Farmora mi på 80 bruker det 😊Det fint og kult ut 😊

Anonymkode: b7c8c...efc

Skrevet

En Chocker betyr hva det betyr for deg. De er veldig forskjellig i utforming også.

Min har en ring og kjetting på og brukes av og til under BDSM-lek og sex da jeg er underdanig. 

En chocker behøver ikke å betyr noe som helst for deg. 

Anonymkode: 54bac...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...