Gå til innhold

Hvilken barnefilm fra 90-tallet, tenker jeg på? Dette irriterer meg grønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker at hele VHS’en var rosa. Det var 2 filmer på, litt som små episoder. I den ene, er det to «dyr». Tror det er en bjørn og en løve. Den ene har en stjerne «tatovert på ene øyet», og en av dem heter noe med Blink eller Blinky. Begge dyrene er i farget, muligvis rosa. To barn, en gutt og en jente, rir på dyrene, på Melkeveien ute i verdensrommet. 

Ikke mye å gå etter, men hvis dere kan hjelpe meg, så redder dere dagen 😂

Anonymkode: fbd10...179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Hvorfor lurer du?

Anonymkode: 7a33a...793

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Husker at hele VHS’en var rosa. Det var 2 filmer på, litt som små episoder. I den ene, er det to «dyr». Tror det er en bjørn og en løve. Den ene har en stjerne «tatovert på ene øyet», og en av dem heter noe med Blink eller Blinky. Begge dyrene er i farget, muligvis rosa. To barn, en gutt og en jente, rir på dyrene, på Melkeveien ute i verdensrommet. 

Ikke mye å gå etter, men hvis dere kan hjelpe meg, så redder dere dagen 😂

Jeg veit hvem du mener, men husker ikke hva den heter. Husker den tatoverte stjerna.

Skrevet

Har du søkt på care bear? 

Anonymkode: 6adf2...b65

Skrevet
44 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Jeg veit hvem du mener, men husker ikke hva den heter. Husker den tatoverte stjerna.

Husker du tilfeldigvis navn på enten barna eller dyrene, eller annet? Så kanskje jeg kan finne noe 😁❤️

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du søkt på care bear? 

Anonymkode: 6adf2...b65

Det er ikke Care Bear😊

Skrevet
17 minutter siden, Medulla skrev:

Moon Dreamers?

Ja!! Tusen takk! Nå får du god karma😁😁😁😁

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja!! Tusen takk! Nå får du god karma😁😁😁😁

Haha, jeg har sinnssyke google-skills, bare hyggelig at det kommer andre til gode😂

Skrevet
1 time siden, Medulla skrev:

Haha, jeg har sinnssyke google-skills, bare hyggelig at det kommer andre til gode😂

Haha! All hail deg! Du har reddet dagen 😂❤️❤️

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Husker du tilfeldigvis navn på enten barna eller dyrene, eller annet? Så kanskje jeg kan finne noe 😁❤️

Husker bare den tatoveringen 😂 men bra dere fant det ut, for blei nysgjerrig sjæl😂 prøvde faktisk å google.

Skrevet

Å! Apropos 90-tallsfilmer: er det noen som husker en VHS med en liten panda? Jeg tror coveret var grønt. Tegnefilm. Det var en mammapanda i den og den måtte sloss mot noe eller noen. Vi fikk den gjennom filmklubben, og jeg klarer ikke huske hva den heter, men den var en favoritt da jeg var barn..

Anonymkode: a8887...063

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å! Apropos 90-tallsfilmer: er det noen som husker en VHS med en liten panda? Jeg tror coveret var grønt. Tegnefilm. Det var en mammapanda i den og den måtte sloss mot noe eller noen. Vi fikk den gjennom filmklubben, og jeg klarer ikke huske hva den heter, men den var en favoritt da jeg var barn..

Amazing Panda Adventures?

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Panda på eventyr? Den har grønt cover iallfall. 

(Jeg klarer ikke å la være å google😂)

Skrevet
1 time siden, Medulla skrev:

Panda på eventyr? Den har grønt cover iallfall. 

(Jeg klarer ikke å la være å google😂)

Det var den 😄😄❤️😂❤️😂

Skrevet

Kanskje noen klarer hjelpe meg og? 90 tallet film her og tror jeg. Ungdomsgjeng som deltar i foosball turnering på ett hotell / fjellet . To av ungdommene faller for hverandre. Eneste husker , men elska den filmen 😊

Anonymkode: 1bba7...3c4

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje noen klarer hjelpe meg og? 90 tallet film her og tror jeg. Ungdomsgjeng som deltar i foosball turnering på ett hotell / fjellet . To av ungdommene faller for hverandre. Eneste husker , men elska den filmen 😊

Longshot/ long shot kids? Fra 1981 da.

Skrevet
16 minutter siden, Medulla skrev:

Longshot/ long shot kids? Fra 1981 da.

Herregud ! Tusen millioner takk ! Det er den 😊så den når jeg var ung en gang på 90 tallet og digga den ( aner ikke hvorfor men ) seriøst lett i mange år. Åpnet tråd her om den før uten hell og!

Skrevet

Haha! Medulla, du har gjort mange lykkelige i dag 😂❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...