Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #1 Del Skrevet 26. april 2018 Okej, where to start. Har hatt to SA på rad, en i desember og en i Februar. Ble gravid før jeg fikk mensen etter sa'n i desember. Har nå hatt en vanlig menstruasjon. Mensen som kom i April var RAR. Den startet omtrent når jeg skulle ha mensen, men den var rar. Blødde minimalt første dagen, så litt mere andre dagen og siste dagene så var det kun spotting. Jeg blør MYE de to første dagene som regel. Etter mensen så har jeg hatt en del utflod, vondt i korsryggen, større areola, mistet lysten på pepsi max 😱 og er generelt mere energisk og har rare drømmer. Det jeg lurer på mine damer, selv om "mensen" kom, er sjansene for at jeg kan være gravid der? Er det normalt med en blødning rundt den tiden man skal ha tiden sin? Etter at jeg mistet i SA i Februar så gikk jeg inn i en "gi faen" modus, ble så lei meg og helt tappet for energi, men vi har hatt regelmessige hyggestunder sammen så sjansene er vel kanskje der men iom at jeg fikk mensen så tenkte jeg ikke på det før de siste dagene nå. Anonymkode: 64a90...17b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144346678-kroppen-er-rar-noen-med-erfaring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #2 Del Skrevet 4. mai 2018 Har ikke erfaring, men en venninne av meg mistet for noen år siden. Skulle feire at hun var blitt gravid med å dra på kino. Var uke 7. Begynte å blø... mistet. Ble gravid igjen ikke lenge etter på, dro til legen. Legen tok en utvendig ultralyd og der lå det et nurk som var hele 12-13 uker gammelt. Hun var i teorien gravid med tvillinger, men mistet bare det ene. Anonymkode: a5d4e...bb3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144346678-kroppen-er-rar-noen-med-erfaring/#findComment-148747468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå