Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Er du fornøyd? Fordeler og ulemper? Noe du savner eller noe som gjør den til din favoritt? Har du den som dypvogn, sportsvogn eller begge deler? Anonymkode: d566b...3f3
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Likte den ikke. For stiv i ramma og dårlig dempet. Går/løper på grusveier. Til bare asfalttrilling er den nok super. Har vært gjennom flere slike vogner nå. Min absolutte favoritt av disse vognene med kurv under er b.o.b. Har kjøpt og solgt fem typer. Sistnevnte var eneste som tilfredsstilte sittekomfort på humpete veier. Har en treåring nå og hun er med på løpeturer. Hun sier klart i fra. Anonymkode: 15958...4dc
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Likte den ikke. For stiv i ramma og dårlig dempet. Går/løper på grusveier. Til bare asfalttrilling er den nok super. Har vært gjennom flere slike vogner nå. Min absolutte favoritt av disse vognene med kurv under er b.o.b. Har kjøpt og solgt fem typer. Sistnevnte var eneste som tilfredsstilte sittekomfort på humpete veier. Har en treåring nå og hun er med på løpeturer. Hun sier klart i fra. Anonymkode: 15958...4dc Takk for svar! :-) Skal ikke bruke vogna til løping, men til omtrent alt annet. Det vil si turer på asfalt, grus og litt stier og i byen. Er det for dårlig demping når man ikke løper også? Anonymkode: d566b...3f3
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! :-) Skal ikke bruke vogna til løping, men til omtrent alt annet. Det vil si turer på asfalt, grus og litt stier og i byen. Er det for dårlig demping når man ikke løper også? Anonymkode: d566b...3f3 Nei da er den nok grei altså. Nå har jeg blitt vant med b.o.b og ingen kommer opp til den. Anbefaler deg å ta en titt på den. Eneste aberet er at selen ikke er avtagbar, med mindre det er endret nå. Hørte rykter om det. Anonymkode: 15958...4dc
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei da er den nok grei altså. Nå har jeg blitt vant med b.o.b og ingen kommer opp til den. Anbefaler deg å ta en titt på den. Eneste aberet er at selen ikke er avtagbar, med mindre det er endret nå. Hørte rykter om det. Anonymkode: 15958...4dc Den har jeg faktisk ikke hørt om en gang! Skal sjekke det ut! Takk for tips! :-) Anonymkode: d566b...3f3
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den har jeg faktisk ikke hørt om en gang! Skal sjekke det ut! Takk for tips! :-) Anonymkode: d566b...3f3 https://www.britax-roemer.no/barnevogner/sportsvogner-and-triller/revolution-pro/1930.html hele navnet er britax bob revolution pro Anonymkode: 15958...4dc
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.britax-roemer.no/barnevogner/sportsvogner-and-triller/revolution-pro/1930.html hele navnet er britax bob revolution pro Anonymkode: 15958...4dc Takk skal du ha! :-) Anonymkode: d566b...3f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå