Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Vi skal reise på Kielferga neste måned med mini på 15 mnd og det vi da lurer på er det noen som har erfaring med dette? Hvor har barnet vært på kvelden etter h*n har sovnet? Har dere brukt babycall? Størrelse på lugar? Er det plass til barnevogn? Er det lett å komme frem med barnevogn? Anonymkode: 6c802...4da
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Kommer an på hva slags lugar dere har valgt. Vi hadde fått plass den gangen vi hadde lugar på 15 kvm med dør imellom, altså totalt 30 kvm. Men ikke på de minste lugarene. Du kan ikke ha ungen på lugaren mens dere er rundt på båten, så enten må han være med i vogna eller så må dere være på lugaren. Det er ikke god plass til å suse rundt med en svær bagvogn, men en trille går fint Anonymkode: c957b...9ad
MammantilNurket Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 (endret) Det går fin-fint å ha med smårollinger på Kielfergen. Jeg ville imidlertid aldri gått fra barnet på lugaren m/BabyCall. Paraplytrille er lurt. Ved innsjekk ber du bare om barneseng i resepsjonen (Her får du også passord til trådløst nett og du kan bestille frukt opp på lugaren). De kommer opp på lugaren m/sengen, og lugarpiken setter den opp for dere. Vi har pleid å legge sønnen vår i barneseng intil veggen i den delen av lugaren hvor dobbeltsengen står. Lugarene har tykke gardiner som kan drar for slik at rommet deles i to. I delen som er mot karnappet er det en liten sofa m/bord og stol. Her pleier vi å sitte og slappe av, lese, kose oss med litt vin fra minibaren, spille spill og liknende. Vi bruker fergen som praktism og behagelig transport når vi skal på ferie. Vi er ikke voldsomt opptatte av underholdning og show om bord. Pleier å spise god middag, shoppe litt og deretter kose oss på lugaren Endret 24. april 2018 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 1 minutt siden, MammantilNurket skrev: Det går fin-fint å ha med smårollinger på Kielfergen. Jeg ville imidlertid aldri gått fra barnet på lugaren m/BabyCall. Ved innsjekk ber du bare om barneseng i resepsjonen (Her får du også passord til trådløst nett og du kan bestille frukt opp på lugaren). De kommer opp på lugaren m/sengen, og lugarpiken setter den opp for dere. Vi har pleid å legge sønnen vår i barneseng intil veggen i den delen av lugaren hvor dobbeltsengen står. Lugarene har tykke gardiner som kan drar for slik at rommet deles i to. I delen som er mot karnappet er det en liten sofa m/bord og stol. Her pleier vi å sitte og slappe av, lese, kose oss med litt vin fra minibaren, spille spill og liknende. Vi bruker fergen som praktism og behagelig transport når vi skal på ferie. Vi er ikke voldsomt opptatte av underholdning og show om bord. Pleier å spise god middag, shoppe litt og deretter kose oss på lugaren Men det funker ikke på lugarene som er på 10 kvm... den lugaren du snakker om er jo diger! Anonymkode: c957b...9ad
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi skal reise på Kielferga neste måned med mini på 15 mnd og det vi da lurer på er det noen som har erfaring med dette? Hvor har barnet vært på kvelden etter h*n har sovnet? Har dere brukt babycall? Størrelse på lugar? Er det plass til barnevogn? Er det lett å komme frem med barnevogn? Anonymkode: 6c802...4da Du mener ikke seriøst at du tenker på å gå fra ungen på lugaren med babycall? Anonymkode: 6b828...f16
MammantilNurket Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 (endret) 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det funker ikke på lugarene som er på 10 kvm... den lugaren du snakker om er jo diger! Anonymkode: c957b...9ad Det vet jeg ingenting om. Aldri vært på en lugar på ti kvadrat. De små lugarene er vel beregnet på ungdommer og studenter - ikke småbarnsfamilier. Vi pleier å bestille denne https://www.colorline.no/oslo-kiel/color-suites-med-havutsikt Endret 24. april 2018 av MammantilNurket
Mumua Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 Har dere innvendig lugar slik som de man får på billigturene er de som bittesmå hotellrom. Lite plass til barnevogn, men ei trille går. Man kan ikke gå fra ungen med babycall, det tar for lang tid å komme seg hit og dit om ungen våkner med mindre dere er rett utenfor. Lugaren vi hadde var så liten at jeg er usikker på om det hadde vært særlig plass til barneseng, det måtte vært ved fotenden av senga isåfall 🤔
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #8 Skrevet 24. april 2018 Vil du ta Kielferga for underholdning eller fest på kvelden drar du uten barn. Ha en trille som barnet kan sitte i når dere er utenfor lugaren. Anonymkode: dbdf8...4a0
MammantilNurket Skrevet 24. april 2018 #9 Skrevet 24. april 2018 Jeg vet ikke helt hva jeg er mest rystet over: at noen vurderer å forlate barnet sitt på lugaren, eller at folk faktisk bor på lugarer på 10 kvm ...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #10 Skrevet 24. april 2018 1 minutt siden, MammantilNurket skrev: eller at folk faktisk bor på lugarer på 10 kvm ... Du må virkelig leve et skjermet liv Anonymkode: 6b828...f16
MammantilNurket Skrevet 24. april 2018 #11 Skrevet 24. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du må virkelig leve et skjermet liv Anonymkode: 6b828...f16 Jeg blir tatt godt vare på
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #12 Skrevet 24. april 2018 15 minutter siden, MammantilNurket skrev: Det vet jeg ingenting om. Aldri vært på en lugar på ti kvadrat. De små lugarene er vel beregnet på ungdommer og studenter - ikke småbarnsfamilier. Vi pleier å bestille denne https://www.colorline.no/oslo-kiel/color-suites-med-havutsikt Nuvel. Jeg har bodd på 10 kvm med bare mannen, eller bare et barn. Også har vi valgt hakket større med 2 lugarer på 15 kvm hver seg når vi har reist 4 stykk. Nå er vi 5 og om vi velger å reise med Kielferja alle sammen så bruker vi ikke så mye penger på en lugar for to netter... Anonymkode: c957b...9ad
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #13 Skrevet 25. april 2018 6 timer siden, MammantilNurket skrev: Det går fin-fint å ha med smårollinger på Kielfergen. Jeg ville imidlertid aldri gått fra barnet på lugaren m/BabyCall. Paraplytrille er lurt. Ved innsjekk ber du bare om barneseng i resepsjonen (Her får du også passord til trådløst nett og du kan bestille frukt opp på lugaren). De kommer opp på lugaren m/sengen, og lugarpiken setter den opp for dere. Vi har pleid å legge sønnen vår i barneseng intil veggen i den delen av lugaren hvor dobbeltsengen står. Lugarene har tykke gardiner som kan drar for slik at rommet deles i to. I delen som er mot karnappet er det en liten sofa m/bord og stol. Her pleier vi å sitte og slappe av, lese, kose oss med litt vin fra minibaren, spille spill og liknende. Vi bruker fergen som praktism og behagelig transport når vi skal på ferie. Vi er ikke voldsomt opptatte av underholdning og show om bord. Pleier å spise god middag, shoppe litt og deretter kose oss på lugaren Lugarpiken? Hvilket århundre lever du i? Anonymkode: ca642...097
junimamma81 Skrevet 25. april 2018 #14 Skrevet 25. april 2018 Vi lå på 10 kvm lugar med en på 10 mnd. La han i dblsenga i mellom oss når han skulle sove. Mørkt på rommet og vi satt å så på TV med lav lyd.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #15 Skrevet 25. april 2018 8 timer siden, MammantilNurket skrev: Jeg vet ikke helt hva jeg er mest rystet over: at noen vurderer å forlate barnet sitt på lugaren, eller at folk faktisk bor på lugarer på 10 kvm ... Tuller du eller? Selvsagt kan man fint bo på de minste lugarene med barn. Eller mener du at det er under din verdighet? ...og «lugarpiken»? Gid a meg. Anonymkode: ad1b0...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå