Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Han er bare 6 mnd, spiser såvidt noen skjeer mat. Han har to tenner nedi. Men han biter altså så innmari. Jeg hyler fordi det er så vondt, selv om man ikke skal det. Prøver å rape han for å se om det er luft.. når melken kommer så drikker han jo, men plutselig tar han tak med de to små tennene sine og biter og drar bakover. Jeg er sår lenge etterpå... dette orker jeg snart ikke mer.. hadde han tatt flaske ville jeg gitt det, men han tar ikke nan, og jeg får ikke til å pumpe 🙁🙁 Noen med tips? Anonymkode: 5e1e2...c28
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Den bitinga.går over. Barn er smarte, de lærer fort at puppen forsvinner når de biter. Alle mine har bitt, i kort periode i den alderen. Anonymkode: 67925...7f9
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Vi harhatt det slik i perioder hvor det har kommet nye tenner. Hver gang han har bitt har jeg ttt han bort fra puppen. Sier i tillegg (med streng stemme) at det ikke er lov til å bite. Venter da en liten stund og forsøker på nytt. Gjentar dette om og om igjen. Blir mye hyling først, men går raskt over. Nå er han 1.5 år og har fått alt han skal av tenner for alderen. Ammingen går helt fint. Hold ut du. Det ordner seg! Anonymkode: 263c3...983
sug lut Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Biting er skrekkelig. Men det som hjalp var å ikke dra barnet bort på refleks, men heller klemme det mot brystet, så de må slippe med tennene for å få puste.
Odine! Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 3 minutter siden, sug lut skrev: Biting er skrekkelig. Men det som hjalp var å ikke dra barnet bort på refleks, men heller klemme det mot brystet, så de må slippe med tennene for å få puste. Det funket for meg, også.
sug lut Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 8 minutter siden, Odine! skrev: Det funket for meg, også. Klart, når du får trynet fullt av pupp blir pusting viktigere enn kosebiting!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 Det er en fase. Gjør som beskrevet her. Gi babyen et skikkelig puppeskvis så slutter den etterhvert å bite. Begge mine bet på den alderen når de første tennene kom. Nå ammer jeg minstemann med åtte tenner og til og med han prøver å være morsom i blant. Da pakker jeg puppen bort og da slutter han. Anonymkode: b2ece...134
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #8 Skrevet 24. april 2018 Takk for tips 💙Så det beste er å dytte han inn i puppen på et vis? Gruer meg til natten og han våkner, jeg begynte å blø etter sist amming, så håper han slutter snart!! Anonymkode: 5e1e2...c28
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #9 Skrevet 24. april 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips 💙Så det beste er å dytte han inn i puppen på et vis? Gruer meg til natten og han våkner, jeg begynte å blø etter sist amming, så håper han slutter snart!! Anonymkode: 5e1e2...c28 Biter han på natten også? Er det så ille at du går å gruer deg til hver amming så må du jo bare slutte å amme. Amming er vel og bra men om han ikke slutter å bite og du blør etter hver amming så hadde ikke jeg heller orket mer. Anonymkode: b2ece...134
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #10 Skrevet 24. april 2018 Du kan jo alltids prøve skjold under amming for en periode. De vil jo beskytte puppene. Anonymkode: 57356...d2c
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 Han bet ikke i natt heldigvis.. Men på dagen i dag startet det igjen... Jeg forsøkte å dytte han inn i puppen, og han slapp da. Men de husker jo ikke noe? Så må vel gjøre det hver gang da? Anonymkode: 5e1e2...c28
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #12 Skrevet 26. april 2018 han kan jo fint slutte nå og få annen mat Anonymkode: 731ef...87f
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #13 Skrevet 26. april 2018 Jeg beit av hele brystvorten til min mor. Den hang bare i en tynn tråd og blodet rant. Hun måtte holde den på plass. Da ble det slutt på amming gitt😉 brystvorten grodde fast igjen, men den er litt misformet og arrete. Anonymkode: 1fce2...5a1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #14 Skrevet 26. april 2018 På 25.4.2018 den 9.31, Anonym bruker skrev: Han bet ikke i natt heldigvis.. Men på dagen i dag startet det igjen... Jeg forsøkte å dytte han inn i puppen, og han slapp da. Men de husker jo ikke noe? Så må vel gjøre det hver gang da? Anonymkode: 5e1e2...c28 Det går over. Anonymkode: 1c143...e62
Optatium Skrevet 26. april 2018 #15 Skrevet 26. april 2018 På 25.4.2018 den 9.31, Anonym bruker skrev: Han bet ikke i natt heldigvis.. Men på dagen i dag startet det igjen... Jeg forsøkte å dytte han inn i puppen, og han slapp da. Men de husker jo ikke noe? Så må vel gjøre det hver gang da? Anonymkode: 5e1e2...c28 De husker. Tro meg.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #16 Skrevet 26. april 2018 På 25.4.2018 den 9.31, Anonym bruker skrev: Han bet ikke i natt heldigvis.. Men på dagen i dag startet det igjen... Jeg forsøkte å dytte han inn i puppen, og han slapp da. Men de husker jo ikke noe? Så må vel gjøre det hver gang da? Anonymkode: 5e1e2...c28 Ja du må nok gjøre det flere ganger. Prøv å finn ut mønsteret for bitingen så kan du være føre var. Min bet alltid på slutten av ammingen(Da kom det mindre melk og han var egentlig ferdig) han bet også hvis jeg la han til når han ikke var skikkelig sulten. Så jeg måtte passe på å koble han av når jeg merket at det stoppet å komme melk og at han var sulten. Ellers ble det tull. Anonymkode: b2ece...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå