Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Vi har sett lenge på et hus, og imorges når jeg gikk tur med bikkja, så jeg denne plakaten. Ringte litt rundt og kom til riktig megler, som sa hva taksten blir, og visningen blir da vi er bortreist. 😫 Jeg tenkte å ta en tur å ringe på døren, og snakke med huseier og forklare situasjonen, og spørre om vi kan ta en titt på huset. Synes dere det er frekt? Vi er nemlig som sagt bortreist da visningen blir, flybilletter er bestilt og betalt for lenge siden.😰 Hva hadde dere gjort? Hvordan hadde dere gått fram?? Anonymkode: 498e4...0b3
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Hvorfor spurte du ikke megler? Anonymkode: 0e071...755
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Vet om et par som gjorde det samme og fikk se på huset. Der endte riktignok selger med å trekke salget likevel, de ombestemte seg og ville ikke flytte likevel. Hvis dere får se huset og liker det så må dere jo prioritere å legge inn bud og være tilgjengelig under ev. budrunde selv om dere er borte. Er dette drømmehuset så hadde jeg vurdert å bli hjemme. Ev. kan dere selvfølgelig også, om dere får se huset på forhånd og vil ha det, legge inn et bud som er godt nok til at eier selger før visning. Anonymkode: 7a627...411
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 Det må gå gjennom megler. Å ringe privat er frekt. Anonymkode: 75bff...f3a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 Spør megler om privatvisning. Det er helt vanlig. Jeg solgte mitt hus på et lite sted i en ganske lav prisklasse og hadde 5 par på privatvisning for den oppsatte visningen passet ikke. Tok ikke imot bud før ordinær visning. Det er ikke bare boliger i høy prisklasse som har privatvisninger. Anonymkode: d0b28...5e2
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #7 Skrevet 26. april 2018 Vi ordnet privatvisning gjennom megler og imorges ringte han og sa at det ikke blir noe av privatvisning, eieren hadde forhastet seg, de vil ordne et par ting først. Fy f så useriøst. Hi Anonymkode: 498e4...0b3
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #8 Skrevet 26. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi ordnet privatvisning gjennom megler og imorges ringte han og sa at det ikke blir noe av privatvisning, eieren hadde forhastet seg, de vil ordne et par ting først. Fy f så useriøst. Hi Anonymkode: 498e4...0b3 Hva er useriøst? Anonymkode: 6c541...628
Fandens Oldemor Skrevet 26. april 2018 #9 Skrevet 26. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi ordnet privatvisning gjennom megler og imorges ringte han og sa at det ikke blir noe av privatvisning, eieren hadde forhastet seg, de vil ordne et par ting først. Fy f så useriøst. Hi Anonymkode: 498e4...0b3 Det er da ikke noe verre enn at dere ikke kan komme på ordinær visning? Useriøst er det i alle fall ikke.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #10 Skrevet 26. april 2018 3 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: Det er da ikke noe verre enn at dere ikke kan komme på ordinær visning? Useriøst er det i alle fall ikke. Det er akuratt det vi ikke kan, når det blir fellesvisning, da er vi i utlandet. Anonymkode: 498e4...0b3
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #11 Skrevet 26. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er akuratt det vi ikke kan, når det blir fellesvisning, da er vi i utlandet. Anonymkode: 498e4...0b3 Men det er jo ikke selgers problem Anonymkode: 6c541...628
Fandens Oldemor Skrevet 26. april 2018 #12 Skrevet 26. april 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er jo ikke selgers problem Anonymkode: 6c541...628 Nettopp, det var det jeg skulle frem til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå