Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Hvor små kan de egentlig være før de får ta den vaksinen? Ser helsemyndighetene anbefaler å ta den i år... Datteren min har alt hatt borrelia en gang og jeg ønsker ikke at noen av barna mine skal gå igjennom det igjen. Blir jo mye skog og mark i sommer. Minste sønnen min blir 2 år i august. Er han for liten til å ta den? Finner ikke noe om alder osv på nett... Erfaringer? Anonymkode: a743f...fc6
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 https://www.fhi.no/nyheter/2016/tbe-vaksinasjon--presisering-av-anbefalinger/ Anonymkode: 2771b...0d5
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 56 minutter siden, Ileus skrev: Her har alle tatt den, mye flått her vi bor. Noen bivirkninger? Hvem kontaktet du får å ta? Bare legekontoret? Anonymkode: a743f...fc6
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor små kan de egentlig være før de får ta den vaksinen? Ser helsemyndighetene anbefaler å ta den i år... Datteren min har alt hatt borrelia en gang og jeg ønsker ikke at noen av barna mine skal gå igjennom det igjen. Blir jo mye skog og mark i sommer. Minste sønnen min blir 2 år i august. Er han for liten til å ta den? Finner ikke noe om alder osv på nett... Erfaringer? Anonymkode: a743f...fc6 Tbe og borrelia er to forskjellige ting. Tbe vaksinen beskytter ikke mot borrelia Anonymkode: d51ad...7ee
Ileus Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen bivirkninger? Hvem kontaktet du får å ta? Bare legekontoret? Anonymkode: a743f...fc6 Ringte legen og fikk resept, hentet vaksinene på apoteket og tok dem med på legekontoret og fikk satt dem der.
Ileus Skrevet 24. april 2018 #8 Skrevet 24. april 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen bivirkninger? Hvem kontaktet du får å ta? Bare legekontoret? Anonymkode: a743f...fc6 Ingen bivirkninger annet enn litt ømhet der vaksinen ble satt i noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå