Higi Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Heisann. Dette er min første graviditet og jeg har selvfølgelig masse jeg lurer på. Er det normalt å gå rundt å bekymre seg for at en ikke skal bli en god mor for barnet man venter? Føler at jeg bekymrer meg for dette hver dag. Jeg er jo kun 7 uker på vei da,så håper disse bekymringene avtar når jeg har vært til første svangerskapskontroll? Føler jeg tar utrolig lett til tårene for det meste nå for tiden,men det er vel bare hormoner? Setter pris på litt hyggelige ord
Zarina Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 Høres helt normalt ut. Utrolig hva man kan bekymre seg over når man går gravid, alle hormonene kan tulle til det meste. Jeg er 7+4 selv og bekymrer meg like mye denne gangen som jeg gjorde med førstemann 🙈 jeg ble litt mindre bekymret etter jeg hadde sett hjertet banke på ul da jeg var ca 7 uker på vei med forrige barn. Da var jeg i alle fall litt mindre bekymret for spontanabort 😊 kom gjerne inn i termintråden som heter "termin desember 2018 ❤" der er vi flere som er ca like langt på vei. Hyggelig å ha noen å dele ting med 😊
Higi Skrevet 23. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2018 2 timer siden, Zarina skrev: Høres helt normalt ut. Utrolig hva man kan bekymre seg over når man går gravid, alle hormonene kan tulle til det meste. Jeg er 7+4 selv og bekymrer meg like mye denne gangen som jeg gjorde med førstemann 🙈 jeg ble litt mindre bekymret etter jeg hadde sett hjertet banke på ul da jeg var ca 7 uker på vei med forrige barn. Da var jeg i alle fall litt mindre bekymret for spontanabort 😊 kom gjerne inn i termintråden som heter "termin desember 2018 ❤" der er vi flere som er ca like langt på vei. Hyggelig å ha noen å dele ting med 😊 Så godt å høre at det er normalt å føle det på denne måten 😊 blir jo bekymret av alle disse negative følelsene. Føler at jeg er for voksen til å bekymre meg på denne måten🙈 tusen takk for et fantastisk fint svar🙂 skal garantert finne den termintråden ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå