Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #26 Skrevet 23. april 2018 1 time siden, the amazing spidermamma skrev: Generelt så vil jeg anbefale å lage buffere underveis, og ikke forflytte seg så langt per dag. Du rekker sikkert transfer på 40 minutter, men rekker dere å spise? Finne en kafe eller supermarked og kjøpe lunsj osv? Finne toalettet på stasjonen, alt det der. Nå vet jeg jo ikke hvor lang denne togturen er, jeg tenker bare at det er lurt å ikke gape over for mye. Det er kort vei mellom perlene i Italia. Hvor skal dere forresten? Takk for gode tips 👍 Lurt å tenke på både toalettbesøk og mat. Lett å glemme i farta. Vi skal ikke så langt, da. Roma - Fano (sør for Rimini) - Venezia - Gardasjøen. Må bytte tog i Bologna to ganger. Tror jeg satser på matpakke, og at 40 min transfertid går greit, ut ifra svarene jeg har fått her. Vil bruke minst mulig tid av dagen på reise. Anonymkode: 6f08a...d57
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #27 Skrevet 23. april 2018 1 time siden, sug lut skrev: Da har vi veldig forskjellig oppfatning av ferie, gitt. Planlegging er kjedelig. Alt som kan gjøres etter innfallsmetoden er ferie. Jeg er enig med the amazing spidermamma. Jeg elsker å planlegge, lese meg opp om stedene jeg skal til, og drømme meg bort. Å glede seg er halve moroa. Jeg har aldri angret på at jeg har planlagt en ferie før. Tvert imot har det gjort at jeg har fått ekstra mye ut av feriene, og unngått blundere. På akkurat denne turen er det ekstra vanskelig å operere etter innfallsmetoden, da vi har avtaler med flere mennesker rundt omkring. Men litt rom for innfall blir det jo selvsagt. Jeg har f.eks. undersøkt det jeg har mest lyst til å få med meg i Roma, men det betyr ikke at jeg ikke kan ombestemme meg underveis om jeg skulle få bedre tips, lyster eller idéer. Men jeg forstår at ikke alle liker å feriere og planlegge som jeg gjør. Anonymkode: 6f08a...d57
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #28 Skrevet 23. april 2018 Tipp topp tog i Italia. MEN: vær obs på tyver som ferdes på nattogene i noen regioner. Anonymkode: eeb45...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå