Gå til innhold

2,5-åring i tømmerstupet ? (Tusenfryd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG synes den er litt skummel :P som voksen. 4-åringen har vært med i den og liker det. 

Tror dere en på 2,5 kan være med på den? (Forutsatt at hun er høyere enn 95cm)

Anonymkode: 5063b...75b

Fortsetter under...

Skrevet

Min treåring hadde blitt livredd. Du kjenner din egen unge best. 

Anonymkode: 8f896...570

Skrevet

Jeg hadde min 1 åring opp i der. Det er fri høyde, så lenge en voksen er med. Jentungen ble ikke redd.

Anonymkode: 9c7f9...450

Skrevet

Min på 2,5 år elsket den, og krevde flere runder til tross for lang kø. Så det er kommer vel an på ungen, og er vanskelig å svare på på generelt grunnlag. 

Anonymkode: 2bb4a...e6e

Skrevet

Ok :)

Skrevet

Tok den med min 1,5 åring... gikk helt fint det :) 

Anonymkode: 2e5a5...7df

Annonse

Skrevet

Min yngste har kjørt den siden han var ett år. :)

Skrevet

Hadde med min på 1,5 og hun elsket det! Satt trygt og godt oppi fanget til mamman :)

Anonymkode: 8f24c...bf9

Skrevet

Ja, synes jeg har sett små oppi der. Da prøver vi :) Skal jo ha med storesøster og. 

Skrevet

Hadde med min 2-åring i tømmerrenna i Kristiansand. Kjempegøy. Men han er en gærning da...

Anonymkode: d86e3...ae2

Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt noe problemer med

Anonymkode: d1105...a50

Skrevet

Min gutt på 1,5 hadde blitt livredd 😂  

Anonymkode: 3cc11...9ba

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min gutt på 1,5 hadde blitt livredd 😂  

Anonymkode: 3cc11...9ba

Men han er et ÅR yngre ;)

Annonse

Skrevet

Hadde guttungen med da han var 2 år.  Han var livredd. Dro når jentungen var 2,5 år. Hun storkoset seg og ville kjøre mer.

Anonymkode: fbdcb...e93

Skrevet

så små barn har ingenting der og gjøre,min var 6 år første gangen vi var der, ville ikke ta tommerstokkene,men elsket den dragen

Anonymkode: 5355d...cbb

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

så små barn har ingenting der og gjøre,min var 6 år første gangen vi var der, ville ikke ta tommerstokkene,men elsket den dragen

Selvom ikke dine likte det så er det mange andre som synes det er gøy, barn er forskjellige. Mine har kjørt tømmerrenna første gang da de var henholdsvis 3 år og 2 år, begge elsket det. De er begge veldig modige jenter som tør alt av karuseller, tømmerstup, vannsklier, klatrer høyt osv. For noen ertømmerstupet kjempeskummelt. Jeg tror man som foreldre kjenner sitt barn og klarer å avgjøre når det passer å ta ungen med på slikt.

Anonymkode: dfd0b...179

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvom ikke dine likte det så er det mange andre som synes det er gøy, barn er forskjellige. Mine har kjørt tømmerrenna første gang da de var henholdsvis 3 år og 2 år, begge elsket det. De er begge veldig modige jenter som tør alt av karuseller, tømmerstup, vannsklier, klatrer høyt osv. For noen ertømmerstupet kjempeskummelt. Jeg tror man som foreldre kjenner sitt barn og klarer å avgjøre når det passer å ta ungen med på slikt.

stakkars små. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

stakkars små. 

Oookay, det er du ja, du som har fasiten på alt og monopol på vettet 👍

Anonymkode: 2c903...daf

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oookay, det er du ja, du som har fasiten på alt og monopol på vettet 👍

Anonymkode: 2c903...daf

Dette må være samme dama som synes synd på alle som slutter med bleie før de er 4 år sikkert 😂😂. Var visst til og med synd på yngste min som sa selv "vil ikke ha bleie-tisse do" da hun var 22 mnd og som fikk lov å slutte da fordi hun helt åpenbart var klar. Hadde til og med våkna med tørr bleie om morgenen og etter dupp i flere måneder, fikk raserianfall da vi satte på bleie på slutten og likevel var det visst så synd på jenta fordi vi lot henne ikke være barn og pressa henne. Tipper dette er ei som har et barn som er litt sein i utviklingen selv og ikke takler så godt å se/høre at andre kan eller tør ting hennes ikke kan ennå. Virker i hvertfall som dama har vondt for å skjønne at barn er veldig forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...