Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Vi tenkte en tur fra torsdag kveld (fly en gang etter jobb) til søndag. Kort tur, og ønsker derfor ikke for lang reisevei. Vi kan fly fra både Gardermoen og Torp. Jeg har sett på blant annet København og Gdansk. Det er kort avstand og billige flybilletter. Men det er jo så mange fine steder at jeg blir helt forvirret. Jeg har aldri vært på jentetur uten barn i utlandet, derfor har jeg null peiling. Tips anyone? Anonymkode: 517b0...2a0
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Har vært på jentetur til Gdansk!! Helt supert og drar veldig gjerne tilbake dit! Anonymkode: 700df...29f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 Vi var i Wien på jentetur for et par år siden, koselig by. Skal til Riga neste helg, bare 1 1/2 time flytur og kort vei fra flyplass til sentrum. Praha er koselig, Edinburgh. Anonymkode: b0cad...a4e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 Tog til Stockholm 👍🏻 Anonymkode: d8738...22e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #7 Skrevet 18. april 2018 Dere vil garantert kose dere i fine Gdansk, spesielt på Puro hotell som er kjempestilig og ligger midt i smørøyet. Alt er veldig billig. Kos dere på spa og de flotteste restaurantene. Ta taxi til nydelige Sopot og sandstrendene der. Gedigent kjøpesenter Galeria Baltycka. Anonymkode: 413ef...9fb
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #8 Skrevet 18. april 2018 Gdansk er fint og MYYYE billigere enn alle andre storbyer i Europa. Da kan man skeie ut på fine restauranter og spa med god samvittighet. Ellers kan jeg anbefale Barcelona og Malaga Anonymkode: 78669...19c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2018 #9 Skrevet 18. april 2018 Island er jo ikke akkurat noen storby, men som jentetur er det supert. Ellers har jeg vært i Praha, og synes det var en flott mye med mye å se og oppleve. Anonymkode: 34bd8...e60
Anarkali Skrevet 18. april 2018 #10 Skrevet 18. april 2018 Vi pleier å dra til London på jentetur. Fantastisk shopping, mat, markeder og uteliv. Ellers er København, Barcelona, Madrid, Berlin, og Nice/Cannes andre byer jeg ville vurdert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå