Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #1 Skrevet 14. april 2018 Hva ville du valgt ? Anonymkode: 320a5...f2e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #2 Skrevet 14. april 2018 Hadde jeg bodd i et stort hus og skulle bruke babycall på natta, hadde jeg valgt med. Jeg bor derimot i en liten leilighet, og babycall brukes bare når hun sover ute i vogna si, og da hun var baby og sov på eget rom, vegg i vegg med mitt. Har ingen behov for kamera her Anonymkode: b76a6...fab
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 Med. Uvurderlig. Trenger ikke gå inn å titte om en hører lyd, kan fort sjekke om dyna er dratt over hodet, ungen spyr osv. Anonymkode: 5f2b8...62f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #4 Skrevet 14. april 2018 Vi kommer til å bruke den mest når baby sover i vogna si ute. Blir det ikke litt styrete med kamera? h.i. Anonymkode: 320a5...f2e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #5 Skrevet 14. april 2018 Vi hadde med kamera på til første. Til andre kjøpte vi en uten. Like bra, og bedre rekkevidde. Mindre utstyr. Lettere å ha med rundt. Den uten kamera var en neonate. Anonymkode: 3f701...f81
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #6 Skrevet 14. april 2018 Uten. Det viktigste er batterikapasitet og temperaturmåler for mitt bruk. Og selvfølgelig at den gir beskjed om den mister signalet, vi lånte en en gang, av skikkelig merke (avvent eller Phillips), og den sa ikke ifra at babyenheten hadde gått tom for batteri... Anonymkode: 37b37...8fd
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #7 Skrevet 14. april 2018 Uten. Kameraer kan hackes. Mannen jobber med datasikkerhet, og mindre paranoid en meg, men selv han sier nei pga det. Er det lyd (vi har babycall uten kamera) så går vi inn uansett. Før vi legger oss ser vi til barna også. Anonymkode: 6be95...bf8
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #8 Skrevet 14. april 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi kommer til å bruke den mest når baby sover i vogna si ute. Blir det ikke litt styrete med kamera? h.i. Anonymkode: 320a5...f2e Ute trengs ikke kamera nei. Anonymkode: 5f2b8...62f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #9 Skrevet 14. april 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uten. Kameraer kan hackes. Mannen jobber med datasikkerhet, og mindre paranoid en meg, men selv han sier nei pga det. Er det lyd (vi har babycall uten kamera) så går vi inn uansett. Før vi legger oss ser vi til barna også. Anonymkode: 6be95...bf8 Shit! Dere går mye ut og inn da.. Anonymkode: 5f2b8...62f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #10 Skrevet 14. april 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Shit! Dere går mye ut og inn da.. Anonymkode: 5f2b8...62f Nei, hvorfor det? Samsov med begge så lenge jeg nattammer , etter det sov de trygt i egen seng. -Ved lyd sjekket vi, og før vi la oss. Anonymkode: 6be95...bf8
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #11 Skrevet 14. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, hvorfor det? Samsov med begge så lenge jeg nattammer , etter det sov de trygt i egen seng. -Ved lyd sjekket vi, og før vi la oss. Anonymkode: 6be95...bf8 Babyer lager jo litt lyd da. Og de sov vel et sted før du la deg også? Anonymkode: 5f2b8...62f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #12 Skrevet 14. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Babyer lager jo litt lyd da. Og de sov vel et sted før du la deg også? Anonymkode: 5f2b8...62f Man stiller jo inn sensitiviteten. Våre babycaller slår ikke inn før det lages litt lyd. Anonymkode: 37b37...8fd
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #13 Skrevet 14. april 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Babyer lager jo litt lyd da. Og de sov vel et sted før du la deg også? Anonymkode: 5f2b8...62f Man hører jo forskjell (eller jeg gjør i allefall det med mine barn) på om barnet snur seg, et host, et snork eller at de trenger meg... Stiller babycallen inn på høy sensitivitet. Med første var jeg nok raskere inn for å se en med andremann, men det er kanskje i snitt en gang i løped av kvelden utenom rett før vi legger oss. Etterhvert som man blir kjent med sitt barn så vet man hva lydene betyr :-) Anonymkode: 6be95...bf8
Juliea Ruler Skrevet 14. april 2018 #14 Skrevet 14. april 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uten. Kameraer kan hackes. Mannen jobber med datasikkerhet, og mindre paranoid en meg, men selv han sier nei pga det. Er det lyd (vi har babycall uten kamera) så går vi inn uansett. Før vi legger oss ser vi til barna også. Anonymkode: 6be95...bf8 Samme her! Uten. har jo vært noen saker i media om pedoringer som aktivt hacker kamera og på den måten kan trygge barna med egen stemme og har kommunisert med barna.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #15 Skrevet 14. april 2018 Jeg valgte med. Jeg vil råde deg til å vente med å kjøpe til barnet er født og du ser hvs du har behov for. Den første tiden sov barnet hos meg og sov ikke ute alene siden det var vinter. Veldig glad for at jeg ventet med å kjøpe, for jeg fikk en unge som skravlet, skreik og laget lyder i søvne. Så jeg skjønte fort jeg burde ha kamera slik at jeg kunne se om hun sov eller det var noe annet om kvelden og natta når hun sov inne. Da slapp jeg å vekke ungen med å gå inn døra for å se, da kunne jeg se på kamera at hun sov, men skravlet i søvne. Når hun sov ute så la jeg den baer i vogna så jeg så ikke ungen, men kunne høre. Det var mest nattestid hun skravlet og hylte i søvne. Den jeg hadde var med og uten strøm, så jeg kunne bruke den til det meste. Hadde jeg ikke hatt en unge som skravlet og hylte slik hadde jeg nok valgt en vanlig. Anonymkode: ae5d5...6de
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #16 Skrevet 14. april 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg valgte med. Jeg vil råde deg til å vente med å kjøpe til barnet er født og du ser hvs du har behov for. Den første tiden sov barnet hos meg og sov ikke ute alene siden det var vinter. Veldig glad for at jeg ventet med å kjøpe, for jeg fikk en unge som skravlet, skreik og laget lyder i søvne. Så jeg skjønte fort jeg burde ha kamera slik at jeg kunne se om hun sov eller det var noe annet om kvelden og natta når hun sov inne. Da slapp jeg å vekke ungen med å gå inn døra for å se, da kunne jeg se på kamera at hun sov, men skravlet i søvne. Når hun sov ute så la jeg den baer i vogna så jeg så ikke ungen, men kunne høre. Det var mest nattestid hun skravlet og hylte i søvne. Den jeg hadde var med og uten strøm, så jeg kunne bruke den til det meste. Hadde jeg ikke hatt en unge som skravlet og hylte slik hadde jeg nok valgt en vanlig. Anonymkode: ae5d5...6de Barnet er 12 mnd og vi venter nr 2.. trenger en til dagtid... Anonymkode: 320a5...f2e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #17 Skrevet 14. april 2018 Ville kjøpt uten. Hatt babycall til tre unger nå og aldri følt noe savn etter kamera. Ihvertfall ikke hvis hovedbruk er ute dagtid. Anonymkode: b5cf4...5ba
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #18 Skrevet 14. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Man hører jo forskjell (eller jeg gjør i allefall det med mine barn) på om barnet snur seg, et host, et snork eller at de trenger meg... Stiller babycallen inn på høy sensitivitet. Med første var jeg nok raskere inn for å se en med andremann, men det er kanskje i snitt en gang i løped av kvelden utenom rett før vi legger oss. Etterhvert som man blir kjent med sitt barn så vet man hva lydene betyr :-) Anonymkode: 6be95...bf8 Ja du er vel en så god mamma at du ikke trenger babycall fordi du kjenner det på kroppen om det er noe😂 Tror du ikke har så mange barn eller har vært borti så mye... du skjønner det nok når du får litt mer erfaring. Anonymkode: 5f2b8...62f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #19 Skrevet 14. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Man stiller jo inn sensitiviteten. Våre babycaller slår ikke inn før det lages litt lyd. Anonymkode: 37b37...8fd Du skrur den på slik at det må fullvræles før det lages lyd, ja, du er nok ikke den eneste... Anonymkode: 5f2b8...62f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #20 Skrevet 14. april 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja du er vel en så god mamma at du ikke trenger babycall fordi du kjenner det på kroppen om det er noe😂 Tror du ikke har så mange barn eller har vært borti så mye... du skjønner det nok når du får litt mer erfaring. Anonymkode: 5f2b8...62f Hæ? Nei, men jeg kjenner da de to unga jeg har... Han på 5 var jeg mer «redd» på. Han på 6mnd er skuldrene mer senket på. Forsøk på «hersketeknikker» og spydigheter kan du bare legge av deg med meg, det fikk jeg nemlig inn med morsmelken min ;-) Dette er en babycall diskusjon som du gjør om til noe annet. Anonymkode: 6be95...bf8
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #21 Skrevet 14. april 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skrur den på slik at det må fullvræles før det lages lyd, ja, du er nok ikke den eneste... Anonymkode: 5f2b8...62f Ja. Jeg stiller den faktisk inn på det nivået som babyen kun lager når den faller i gulvet i fra den høye senga i køyesenga. Det er veldig greit å ha babycallen da, fordi babyen klarer ikke klarte stigen selv enda. Anonymkode: 37b37...8fd
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #22 Skrevet 14. april 2018 Jeg har med. Men hadde uten først. Valgte å bytte ut pga jeg trengte den ekstra betryggelsen et kamera kunne by på pga økt angst en periode. Nå bruker vi ikke kameraet lenger. Det peker mot et sted på veggen over senga hans... Men det var veldig nyttig for å kunne se om jeg burde legge dyna over ham når det var kaldt eller om han var våken eller det bare var romstering. Anonymkode: d68a6...59d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #23 Skrevet 14. april 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Nei, men jeg kjenner da de to unga jeg har... Han på 5 var jeg mer «redd» på. Han på 6mnd er skuldrene mer senket på. Forsøk på «hersketeknikker» og spydigheter kan du bare legge av deg med meg, det fikk jeg nemlig inn med morsmelken min ;-) Dette er en babycall diskusjon som du gjør om til noe annet. Anonymkode: 6be95...bf8 Eh? Kaste Stein i glasshus? Du som begynte med den tonen... og du har tydeligvis litt lite å rutte med som tror at alle barn er som dine og at ingen trenger noe annet enn deg fordi «en må jo lære seg å vite hva lydene betyr... « 😂 sånt greier bare folk med veldig lite erfaring eller lite i topplokket å si. Men tror forklaring på dette er bortkastet på deg. Men les noen svar over her så ser du jo noen eksempler på hvorfor kamera er bra... uansett tror jeg de fleste skjønner at det uansett ikke kan skade. Og superdeilig å slippe en unødvendig tur ut av senga for oss håpløse som ikke skjønner hva lydene betyr😂😂😂😂 Anonymkode: 5f2b8...62f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #24 Skrevet 14. april 2018 Definitivt med kamera. Med førstemann hadde jeg kun med lyd og måtte sjekke enhver lyd. Nå kan jeg se på kameraet hva som skjer og behøver da ikke å gå ned til en annen etasje for ethvert knyst. Ser også enkelt om dyna er for langt opp eller om ungen har snudd seg uheldig. Har Neonate sin da med kamera. Anonymkode: e10ad...603
Snøfnugget Skrevet 15. april 2018 #25 Skrevet 15. april 2018 Vi har valgt uten og aldri savnet noe kamera til våre. Lett å ha med ut i vogna osv også. Superfornøyd med neonate sine. Hadde vi hatt kjempestort hus og soverommene langt unna hadde vi kanskje valgt annerledes, men vi har normalt stort hus og soverommene vegg i vegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå