GĂ„ til innhold

Disco i gymsal - hva trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Jeg har fÄtt i oppgave Ä lage god, gammeldags disco i gymsalen for 1. trinn. Legger vel opp noen aktiviteter for dem som ikke vil danse, men det skal ogsÄ vÊre lys og musikk. Hva trenger jeg for at det skal bli gÞy og stilig? Har ikke kjempebudsjett, sÄ profesjonelle til lys og lyd er ikke aktuelt. MÄ lÄne mest mulig utstyr. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144345717-disco-i-gymsal-hva-trenger-jeg/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her har vi discokule, musikk, en brus til hver og litt popcorn. De har det som regel sÄ gÞy at det ikke trengs mer enn det

Anonymkode: d5083...0aa

Det hÞres ut som det vi er ute etter! SÄ kjekt Ä hÞre at de har det gÞy. Er det pes Ä fÄ hengt opp discokulen? Bruker dere lydanlegget i gymsalen? 

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Holder vel lenge med god gammeldags boomblaster? :) 

Anonymkode: cd599...e1c

He he, jo, og Absolute Music 9 😂  Kanskje det er nok med en sĂ„nn litt stor hĂžytaler, ja. Jeg fĂ„r stikke ned og teste. 

Hvilken musikk liker kidsa da? 

10 timer siden, Leverpostei skrev:

Det hÞres ut som det vi er ute etter! SÄ kjekt Ä hÞre at de har det gÞy. Er det pes Ä fÄ hengt opp discokulen? Bruker dere lydanlegget i gymsalen? 

Bruker anlegget i gymsalen og kobler det pÄ tlf min og har da laget spilleliste. 

Discokulen stÄr pÄ scenen i gymsalen, sÄ vi henger den ikke opp. 

Anonymkode: d5083...0aa

Annonse

Vi skal arrangere disko for 3. klasse om et par uker. Er sÄ heldig at to av pappaene har fullt utstyr og lager spilleliste. FÞrst blir det servering av pizza, deretter disko og spill. Har et eget rom hvor vi skal ha limbo, bingo osv. SÄ blir det kaker, og etter det mer disko og moro.

Vi har mye penger i klassekassen, derfor pizza. Og foreldre baker kaker og muffins. SÄ alt er gratis for barna. 

Lykke til med arrangementet. Det er sĂ„ morsomt for barna med sĂ„nne ting đŸ‘đŸŒ

Anonymkode: 7f816...b34

PÄ skolen her sÄ lager Fau disko for hele skolen. Har i to grupper slik at det ikke blir for mange, og de kan ha litt ulike aktiviteter. 

Her er det en ungdom er er Dj, han fÄr med utstyr fra byens ungdomsklubb. Han fÄr litt mat og snop for jobben, for han vil nemlig fÄ erfaringen. Tror han har med diskokule og litt lys ogsÄ, om ikke sÄ er det pÄ skolen eller i nÊrmiljÞet. 

Skolen her har en liste over hva som kan lÄnes og hvor, hvem som har hva som kan lÄnes bort. Bord, stoler: idrettslaget. Telt, popcornmaskin (nÄr den virker, mulig de har fÄtt ny siden sist jeg var klassekontakt og sjekka lista), sukkerspinnmaskin: nÊrmiljÞet. Popcornmaskin: Meny. Leker, ulike aktiviteter, vaffelhjern: skolen/klassene som har ansvar for en lokaldsg. Osv, er ganske mye forskjellig som stÄr pÄ den lists, og der kan bÄde private og skolen lÄne fritt. 

Anonymkode: 7a400...4cc

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...