Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #26 Skrevet 10. april 2018 Sjelden jeg spiser kveldsmat, middag er stort sett det siste måltidet, men i dag skal jeg spise hjemmelaget og næringsrik gelé (laget av sitron, melasse, mango og gelatin) 😊 Anonymkode: df0ba...29c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #27 Skrevet 10. april 2018 Middag som oftest mellom kl 16-17. Jeg spiser kveldsmat. Har barn som krever endel av meg på kvelden, så jeg må ha litt påfyll for å holde ut. Blir oftest to brødskiver med syltetøy. Idag ble det en med roastbiff og en med spekeskinke. Anonymkode: dcdb2...e7c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #28 Skrevet 10. april 2018 Havregrøt, eller et par knekkebrød, eller frosne tinte bær med vaniljekesam på. Anonymkode: 7c9d9...180
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #29 Skrevet 10. april 2018 Spiser som oftest middag i 16-tiden. Spiser kvelds om jeg er sulten, kan være alt fra middagsrester til brødskive, knekkebrød, yoghurt eller banan. Hender jeg spiser snacks også fordi jeg er småsulten. Alt fra sjokolade, kjeks, julekaker, potetgull el.l. Om jeg er på kveldsjobb pleier jeg å ha med meg brødskiver til kvelds og spise sammen med brukerne. Dette gjelder særlig når jeg har sånne beboere som jeg går ut med på ettermiddagen. Da blir jeg sulten. Anonymkode: a8db0...c16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå