Gå til innhold

Dobbelt servant på badet eller ikke? Adskilt bad og wc eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du og hvorfor?

Anonymkode: 88231...551

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte do og bad adskilt, det har vi aldri angret på. Supert en kan bæsje mens en annen dusjer, ingen som banker på døre fordi de å tisse akkurat mens storebror dusjer osv. Veldig fornøyd med den løsningen

Vi tenkte det ville være lurt med dobbel vask, men selgeren i butikken snakket oss vekk fra det. Han hadde det hjemme og det ble aldri brukt mente han, han ville mye heller gått for enkel vask og et høyskap ved siden av så man fikk mer skapplass. Det har vi angret på. Vi har flere barn og de er ofte på badet samtidig, jeg og mannen har vært sammen i 20 år nå og vi legger oss fremdeles samtidig som regel, og pusser tennene sammen på badet.

Nå har vi utvidet huset en del så vi har bygget et bad nr to med do på, det badet bruker husets tenåringer. Der er det sånn at 16-åringen dusjer og 14-åringen venter på doen, men det går helt fint for vi har flere doer så er det krise kan han gå opp på do. Men jeg ville aldri gjort det annerledes enn å ha de delt siden vi når barna var små hadde bare ett bad, supert å ha do og bad adskilt da.

Jeg ville valg dobbel vask og do utenom badet.

Anonymkode: 54587...819

Skrevet

Hvis du ikke har to komplette bad med vask, dusj og do, er det ihvertfall bedre å ha en separat do enn å ha alt i et lite rom. Veldig greit at et familiemedlem kan pusse tenna mens en annen sitter på do. 

Dobbrl servant har jeg ikke noen erfaring med. Er jo praktisk å ha god plass, men er vel ikke akkurat det å vaske meg samtidig jeg har savnet. 

Anonymkode: de623...dba

Skrevet

Vi har et bad med toalett og et lite toalett (kun toalett og vask) i tillegg. Det er veldig kjekt med 4 i husholdningen. Når to må på do samtidig, eller på morgenen når en må dusje og en må på do eller pusse tennene -og barna er så store at INGEN får komme inn når de dusjer feks 😅

Anonymkode: bfae7...30e

Skrevet

Syns det er greit med do på badet. Kanskje dere skal prøve å få klemt inn et toalettrom utenom hvis det er mulig. Er ikke store plassen som trengs og kostnaden bør ikke bli høy. Dobbel vask har jeg hatt og valgte det bort til fordel for benkeplass. Ekstravasken ble aldri brukt, i hvert fall ikke på en slik måte at det ble et stort savn.

Skrevet

Enkel servant definitivt. Jeg foretrekker å være på badet alene når jeg steller meg og har ikke behov for å oppholde meg på badet når mannen gjør det. Ungene steller vi hver for seg, blir minst styr da.

Vi har ikke adskilt wc, men har to fullverdige bad. Så om ene badet er opptatt, kan andre fint få gått på do

5 i familien, og enn så lenge går det veldig bra slik,, spørs når ungene blir eldre, Mn det får vi ta når den tid kommer.

Anonymkode: 9d628...f36

Skrevet

Enkel vask på foreldrebadet, dobbel på barnas bad. Ønsker et barn å være alene på badet må man være ferdig 6.30, etter dette er det fellesareal.

Anonymkode: c1f42...423

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...