Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Hva er best til aktive barn? Skal brukes i barnehage/skole pluss skogstur hjemme osv Anonymkode: f0353...8c8
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Hvis ikke høy vannsøyle er viktig, syns jeg softshell fungerer vel så bra. Anonymkode: 1c793...147
Lessismore Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Jeg sverger til softshell. Mykt, solid og vanntett. Skallklær er mye stivere og hindrer bevegelsesfriheten, mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 Kommer an på været. Her vi bor regner det mye og da duger ikke softshell. Men de har en jakke de kan bruke på finværsdager og som også går under skalljakken. Vi har ikke brukt skallklær før litt ut på barneskolen og da bare overdel. Synes det koster for mye når de vokser så raskt fra det. Før det brukte de mye vinterdress om vinteren og regntøy med fleece/ull under ellers og de bruker fortsatt regnbukse fremfor skallbukse. Anonymkode: 41f0e...ca4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 Softshell puster ikke. To jakker har jeg kjøpt her, som mine aktive unger nekter å bruke fordi de blir så svette inni. Så her i huset sverger vi til skalljakker som puster. Synes ikke de er stive eller hindrer bevegeligheten altså. Ene datteren min har denne: https://www.stormberg.com/no/sirdal-jakke-barn-1-7.html?nosto=nosto-page-category1#10308370046 Anonymkode: 9bd1c...281
Tøystykke Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 (endret) 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Softshell puster ikke. To jakker har jeg kjøpt her, som mine aktive unger nekter å bruke fordi de blir så svette inni. Så her i huset sverger vi til skalljakker som puster. Synes ikke de er stive eller hindrer bevegeligheten altså. Ene datteren min har denne: https://www.stormberg.com/no/sirdal-jakke-barn-1-7.html?nosto=nosto-page-category1#10308370046 Anonymkode: 9bd1c...281 Om det puster eller ikke kommer an på merket, det. Har en jakke fra Bergans som puster som bare det! Aldri, noensinne, opplevd at ungene er klamme i dressene sine heller. Endret 9. april 2018 av Tøystykke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå