GĂ„ til innhold

Er jeg virkelig gravid? (Bilde av tester)

Anbefalte innlegg

I morgen er jeg en uke over tiden, ventet tanta mandag 2/4. Har kjent pÄ at brystvortene har vÊrt litt Þmmere, det har strekt litt i livmora (ligner menssmerter men svake) og hatt litt vond korsrygg. Har trodd dette kunne vÊre at tanta var pÄ tur men hatt mine mistanker om graviditet. I morges vÄknet jeg flere ganger Ä var kvalm, men tenkte dette var fordi jeg stresset med Ä ta testene og var nervÞs pÄ resultatet. Tolk fÞrst en test tidig fra RFSU og den var negativ, men hadde en fÞlelse pÄ at det var feil sÄ testet med en RFSU digital pÄ samme urinen og der lyste det YES + etter 4-5 minutter. Hva tror dere? Har dere noen erfaringer med disse testene? 

B3E94DC8-8ECA-4223-9E1D-FF0B27E49981.jpeg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144345433-er-jeg-virkelig-gravid-bilde-av-tester/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, mangesommerfuglerimagen skrev:

I morgen er jeg en uke over tiden, ventet tanta mandag 2/4. Har kjent pÄ at brystvortene har vÊrt litt Þmmere, det har strekt litt i livmora (ligner menssmerter men svake) og hatt litt vond korsrygg. Har trodd dette kunne vÊre at tanta var pÄ tur men hatt mine mistanker om graviditet. I morges vÄknet jeg flere ganger Ä var kvalm, men tenkte dette var fordi jeg stresset med Ä ta testene og var nervÞs pÄ resultatet. Tolk fÞrst en test tidig fra RFSU og den var negativ, men hadde en fÞlelse pÄ at det var feil sÄ testet med en RFSU digital pÄ samme urinen og der lyste det YES + etter 4-5 minutter. Hva tror dere? Har dere noen erfaringer med disse testene? 

B3E94DC8-8ECA-4223-9E1D-FF0B27E49981.jpeg

Stol pĂ„ den digitale 😊 Gratulerer 😊

Anonymkode: 1ce7d...ac6

PĂ„ 8.4.2018 den 22.14, Anonym bruker skrev:

Stol pĂ„ den digitale 😊 Gratulerer 😊

Takk for svar 💕 var hos legen Ă„ tok en urinprĂžve og en blodprĂžve, urinprĂžven viser negativ. Tok en clearblue m/ukesindikator og den viste «ikke gravid» sĂ„ da tror jeg alt hĂ„p er ute. FĂ„r vente Ă„ se pĂ„ blodprĂžvene, men 3 negative og en positiv test fĂ„r meg til Ă„ helle mot at det ikke blir denne gangen.

1 time siden, mangesommerfuglerimagen skrev:

Takk for svar 💕 var hos legen Ă„ tok en urinprĂžve og en blodprĂžve, urinprĂžven viser negativ. Tok en clearblue m/ukesindikator og den viste «ikke gravid» sĂ„ da tror jeg alt hĂ„p er ute. FĂ„r vente Ă„ se pĂ„ blodprĂžvene, men 3 negative og en positiv test fĂ„r meg til Ă„ helle mot at det ikke blir denne gangen.

Det var dumt đŸ€” Da hadde jeg ikke kjĂžpt den digutale der noe mer đŸ˜«

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det var dumt đŸ€” Da hadde jeg ikke kjĂžpt den digutale der noe mer đŸ˜«

Ja, veldig fortvilendeđŸ˜© ihvertfall nĂ„r jeg fĂžler meg gravid, og enda ikke har fĂ„tt mens. Nei, orker ikke gĂ„ pĂ„ den smellen igjen! Har vĂŠrt en del fĂžlelser i sving de siste dagene for Ă„ si det sĂ„nn😳

16 minutter siden, mangesommerfuglerimagen skrev:

Ja, veldig fortvilendeđŸ˜© ihvertfall nĂ„r jeg fĂžler meg gravid, og enda ikke har fĂ„tt mens. Nei, orker ikke gĂ„ pĂ„ den smellen igjen! Har vĂŠrt en del fĂžlelser i sving de siste dagene for Ă„ si det sĂ„nn😳

Hvor mange dager over ikm er du? Har du fÄtt svar pÄ blodprÞven?

Annonse

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange dager over ikm er du? Har du fÄtt svar pÄ blodprÞven?

9 dager over ikm. Tok blodprÞver i gÄr, hun pÄ labben sa ingenting om hvor lang tid det ville ta. SÄ venter i spenning, dagene gÄr treigt.

Det tar 1 til 3 dager Ä fÄ svar pÄ den hcg blodprÞven. SpÞrs kor du bor i landet.

Har ikkje kjennskap til den digitale men har hÞrt om fleire tilfeller. Skulle det vise seg negativ pÄ hcg blodprÞven klager du pÄ testen der du kjÞpte. Fortel kor sÄrende og utlegg det vart pÄ det utfÞrte seg.

Anonymkode: 8b452...cc1

PĂ„ 13.4.2018 den 22.09, Mamma2013.2015 skrev:

Hvordan gikk det?

HCG testen viste at det ikke var noe svangerskap. Har enda ikke fĂ„tt mensen. Hadde en liten blĂždning i gĂ„r, litt lyserosa blod bare. Ingenting idag. Har time hos legen for undersĂžkelse i morgen. SĂ„ fĂ„r vi krysse fingrene for at det ikke er noe veldig galt, slik at vi kan fortsette prĂžvingen😓

Oppdatering. I gĂ„r begynte jeg Ă„ blĂž, Ă„ har sterke smerter. Legen sa i dag at jeg har nok vĂŠrt gravid, og at kroppen har brukt litt tid pĂ„ Ă„ skyve det fra seg. Fikk beskjed om Ă„ slappe av, og bare fortsette prĂžvingen! Deilig Ă„ ha bekreftet at det ikke virker som det er noe galt med meg, og at det bare er Ă„ fortsette Ă„ prĂžveâ˜ș SĂ„ fĂ„r vi hĂ„pe syklusen stabiliserer seg fort!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...