Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Seriøst, jeg er så lei av håret mitt! Det er så tykt og bølgete ( ikke på en fin måte), jeg bruker evigheter på å style det, jeg har ikke bad hair days, jeg har bad hair life. Til og med mannen sier «håret ditt er fint...når du retter det». Jeg føler arbeid med håret, tanken på håret, være redd for regn/luer/vind osv pga det forbaska håret tar over livet! Og ja, jeg har hatt kort hår mange ganger men da må jeg også rette det for det ser ut som en sopp. Leker faktisk med tanken på å klippe alt av, litt Furiosa i Mad Max og hun i V for Vendetta...men kommer nok heller til å se ut som Britney Spears gone crazy. Uff. Noen som har hatt superkort hår her? Anonymkode: 9d07d...d7d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 Du trenger ikke skinne deg. Ta en feminin og kort pixie cut! Anonymkode: 02ff4...01f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 Klipp deg da vel? Er jo bare å prøve det. Ble det ikke bra så vokser det ut ☺️ Anonymkode: b02de...b99
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 Jeg har hår som deg, og har klippet meg kort-kort to ganger i livet. Begge gangene sparte jeg til langt hår igjen, fordi jeg ikke følte at de korte frisyrene kledde meg, fordi tykt hår med fall må styles og jobbes med daglig for at det skal se bra ut, fordi det kostet mer enn jeg hadde råd til å gå til frisøren hver 4. uke, og det måtte jeg for å se Ok ut og fordi jeg savnet muligheten for å samle håret i strikk eller flette, på trening, ved husarbeid, ved sykling osv. Jeg har funnet et langt hår-regime jeg kan leve med. Jeg vasker kun håret to ganger i uka på kvelden og bruker alltid hårkur som gir håret «tyngde» og glans. Lar det lufttørke. Retter det morgenen etter. Bruker diverse styling, så håret holder seg rett. De kommende dagene bruker jeg tørrsjampo og spray, for å utsette den tidkrevende hårvasken. Anonymkode: 1bf1a...0a8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Jeg hadde en aldri så liten 40årskrise og klippet håret med maskin, 15 mm. Gjort det en gang før (begge ganger fra allerede kort hår vel og merke). Jeg savner krøllene mine, som trenger ganske god lengde for å komme ordentlig frem, ellers hadde jeg nok beholdt det ganske kort. Håret mitt tar evigheter å gro ut igjen, så du må være klar for å ha kort hår en stund om du også har saktevoksende hår (har spart langt over ett år, har det så vidt over ørene, da har det vært én frisørkatastrofe i mellom der hun klippet alt for mye). Støtter forslaget om en kort pixie om du orker å gå til frisøren ofte nok. Den må være så kort at du slipper å rette det selvfølgelig. Anonymkode: d448d...dba
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 Har gjort det før, for to år siden:) Angret ikke et sekund, på slutten av dagen er hår faktisk bare hår, og det vokser ut igjen! Var utrulig deilig med kort hår om sommeren, og dusjing av håret var en drøm. Du burde bare hoppe i å gjøre det. Håret som vokser ut blir sunnere. Dessuten, ser det faktisk ganske fint ut, og jeg trengte ikke gjøre noe med det om morgen haha. Nesten som jeg vurderer å shave det igjen, siden jeg faktisk passet det bedre enn langt hår (tro det eller ei). Anonymkode: 71af3...8f9
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 Hva med sånn straight and shine behandling? Retter håret permanent til det vokser ut igjen. Livet ble mye lettere her! Anonymkode: 3d6f3...7f0
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #8 Skrevet 7. april 2018 hvorfor tar du ikke antipermanent? jeg har gjort det flere ganger, topp resultat. sitter til håret vokser ut, blir glatt og rett Anonymkode: 030ac...d0d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #9 Skrevet 7. april 2018 Takk for svar Tror jeg kanskje klipper en kort frisyre, jeg ser så kjedelig husmor ut nå. Men kommer nok til å varbere håret en gang i livet, det er litt bucket list Men tror ikke mannen vil synes jeg er så pen, jaja Anonymkode: 9d07d...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå