Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Noen som har erfaringer ? Hvor mye gikk du ned? Hva var utganspunktet? Vanskelig å gjennomføre ? Har du gått til bake til vanlig kosthold eller fortsetter du i thors prinsipper ?? Vurdere denne kuren , skal ned 10-15 kg Har bmi på ca 25 nå, med vektnedgang på 12-15 kg vil jeg få bmi på ca 20 Anonymkode: 0ec02...8e4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 Veide 149 kg, begynte på Thors kostplan sommeren 2017. Følger ennå prinsippene. Gått ned 50 kg så langt. Skal lengre ned før jeg bytter kostplan for å stabilisere. Greit opplegg å følge, legger vekt på total kostomlegging så jeg går ikke tilbake til *normalt kosthold*. Anonymkode: 34fee...690
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 Hæ? Thor Steinar? Anonymkode: bb6cd...1f8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 Hvem faen er Thor? Anonymkode: 0ce32...b0d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Vanskelig å gjennomføre. Får skikkelig hodepine og blir suuuulten. Prøvd to ganger. Anonymkode: 28bca...00a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #6 Skrevet 6. april 2018 Det er ganske ekstrem lavkarbo, hadde ikke gjort det for 10 kg altså Søsteren min gikk på den, og gikk ned 15 kg, men synes det var altfor vanskelig særlig sosial og alltid måtte ha særbehandling, ikke kunne spise det alle andre spiste osv. Hun gikk over til et mer grovkarbokosthold, gikk opp igjen 5 kg, og holder seg der ved å holde seg mest mulig unna sukker og hvitt hvetemel. Spiser ellers helt normal mat og kan takke ja til det hun blir tilbudt Anonymkode: 014d2...d9a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 Jeg har vurdert å følge en av kostplanene - men jeg reagerer på tonen i FB gruppen Spør Thor. Synes både moderatorer og andre svarer på en skrekkelig nedlatende og guffen måte til alle som spør om noe. Særlig om det er spørsmål som går utenfor kostplan. Noen bruker prinsippene, men fletter inn andre matvarer også for å kunne leve mer "normalt" og over tid. Spør de om noe ang matvarer som ikke er på planen, får de frekke svar. "Den står ikke på noen av matplanene, så dette spørsmålet kan du ta p ået annet forum!" f eks, Blir for mye slankepoliti for meg. Flere som har denne oppfatningen? Anonymkode: 54ae0...be6
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vurdert å følge en av kostplanene - men jeg reagerer på tonen i FB gruppen Spør Thor. Synes både moderatorer og andre svarer på en skrekkelig nedlatende og guffen måte til alle som spør om noe. Særlig om det er spørsmål som går utenfor kostplan. Noen bruker prinsippene, men fletter inn andre matvarer også for å kunne leve mer "normalt" og over tid. Spør de om noe ang matvarer som ikke er på planen, får de frekke svar. "Den står ikke på noen av matplanene, så dette spørsmålet kan du ta p ået annet forum!" f eks, Blir for mye slankepoliti for meg. Flere som har denne oppfatningen? Anonymkode: 54ae0...be6 Jeg følger planen til Thor men jeg spør ikke om noe der inne. Har kostplan 1 + at jeg har kjøpt innkjøpsguiden. Er med i mange lavkarbogrupper og siler mye av det jeg leser for mye er politi og bastante svar. Jeg har lært å kjenne min kropp og hva som fungerer for meg. De gangene jeg har hatt spørsmål direkte til kostplanen så har jeg sendt mail til Thor og fått gode svar raskt. Anonymkode: 34fee...690
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 Helt enig! De er veldig strenge der inne, men man trenger jo ikke å bruke den gruppa. Alt man kan spise står i planen og er veldig lettfattelig. Kanskje vi kan ha en gruppe her inne. Anonymkode: 2e189...af2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #10 Skrevet 8. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vurdert å følge en av kostplanene - men jeg reagerer på tonen i FB gruppen Spør Thor. Synes både moderatorer og andre svarer på en skrekkelig nedlatende og guffen måte til alle som spør om noe. Særlig om det er spørsmål som går utenfor kostplan. Noen bruker prinsippene, men fletter inn andre matvarer også for å kunne leve mer "normalt" og over tid. Spør de om noe ang matvarer som ikke er på planen, får de frekke svar. "Den står ikke på noen av matplanene, så dette spørsmålet kan du ta p ået annet forum!" f eks, Blir for mye slankepoliti for meg. Flere som har denne oppfatningen? Anonymkode: 54ae0...be6 Jeg har vært medlem et års tid og det er til tider svært underholdende å se "politiet" i sving. Selv spør jeg aldri om noe der inne. Googler hvis jeg lurer på noe. Samtidig skjønner jeg at de må være strenge der inne da medlemstallet har eksplodert det siste året. Ellers kan jeg anbefale opplegget på det sterkeste. Thor vet virkelig hva han snakker om. Anonymkode: ee9cb...a6a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #11 Skrevet 8. april 2018 På 4/6/2018 den 18.06, Anonym bruker skrev: Hvem faen er Thor? Anonymkode: 0ce32...b0d Hørt om google? Anonymkode: 0f4b5...bfb
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #12 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Helt enig! De er veldig strenge der inne, men man trenger jo ikke å bruke den gruppa. Alt man kan spise står i planen og er veldig lettfattelig. Kanskje vi kan ha en gruppe her inne. Anonymkode: 2e189...af2 Veldig Ok om vi kunne opprettet en gruppe her inne. Syns og det er veldig «strenge» der inne. Men ser også poenget med å være det! Vist en følger en kostplan så følger man en kostplan . Jeg skal gjennomføre 4 uker , å se hvordan det går, og om jeg må ha flere uker på samme kostplan eller hva . Anonymkode: 0ec02...8e4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #13 Skrevet 8. april 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Veldig Ok om vi kunne opprettet en gruppe her inne. Syns og det er veldig «strenge» der inne. Men ser også poenget med å være det! Vist en følger en kostplan så følger man en kostplan . Jeg skal gjennomføre 4 uker , å se hvordan det går, og om jeg må ha flere uker på samme kostplan eller hva . Anonymkode: 0ec02...8e4 Hvilken kostplan skal du begynne på? Jeg har kostplan 1 og starter i morgen (igjen). Anonymkode: 2e189...af2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #14 Skrevet 8. april 2018 Har kostplan 1. Jeg også , jeg begynte på onsdag . Klarte ikke vente helt til mandag . Men jeg begynner på uke 1 igjen i mårgen . Opprette en tråd inne på slanking sidene ?der er det ikke så mye aktivitet ,da er det lettere å finne igjen tråden så kan vi følge å oppmuntre hverandre 🤗 Anonymkode: 0ec02...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå