Gå til innhold

Svaaaaksvaaaak antydning til strek på strimmeltest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått det og vært gravide? Har prøvd så lenge nå, vil så gjerne at det skal være noe der. Men kan hende øynene mine spiller meg et puss eller at testene bare er sånn.. Er babyplan-test. Sånn ca 8-9 dpo idag. Prøvd med både morgen og kveldsurin. Disse skal være mer følsomme enn RFSU sine som ble blendahvite. Har prøvd mange forskjellige tester og aldri sett noe som helst, men nå synes jeg liksom det er noe der.. Erfaringer?

Anonymkode: a98d6...46c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det med babyplan sine. Aldri fått falsk på de.. Fikk ultrasvak 8-9 dpo, så sterkere dag for dag.

Har du bilde?

Anonymkode: 14f20...00b

Skrevet

Sånn så min ut ca 8-9 dpo forresten.

D3791EFB-19C5-433C-8282-8CB834B05C92.jpeg

Anonymkode: 14f20...00b

Skrevet

Jeg ville tenkt den var positiv!

Skrevet

Positiv 

Anonymkode: f0aa2...21a

Skrevet

Sånn så min ut ca 8-9 dpo :) Sitter her og har to uker igjen til termin :D 

Anonymkode: 76cbb...02e

Skrevet

Jeg har fått falske positive på de testene der, men jeg syns din ser sterkere ut enn hva de jeg fikk var. Jeg tror din kan være postiv!

Skrevet

Er det en strek, så er det en strek. Den kommer ikke hvis ikke testen er positiv. :-)

Anonymkode: 0004f...823

Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Bildet over er ikke mitt, men den ligner litt, bare at min er enda svakere. Synes ikke når jeg tar bilde engang.. Blir håpefull av svarene her, så håper den blir sterkere de neste dagene. ☺️

Hi.

Skrevet

Hjelp! Tok en ny RFSU-test nå, to timer etter jeg var på do sist. Ser dere streken? Den har gått fra blendahvit til sånn som dette på to dager, tok en igår som var veldig veldig svak, var usikker på om det var noe da i det hele tatt. Men det er da en strek nå, er det ikke?

IMG_0167.JPG

Skrevet

Jeg ser strek på nederste bilde 😁 kom streken innen tiden? 

Skrevet
3 minutter siden, Zarina skrev:

Jeg ser strek på nederste bilde 😁 kom streken innen tiden? 

Jippi! :) Ja, den kom med én gang. :)

Skrevet

Ser streken der ja! Gratulerer! :-)

Anonymkode: 0004f...823

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...