Gå til innhold

Dere som har/Har hatt en affære/elsker/elskerinne

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har begge to sitt  på si så er det jo bare å være ærlig om det. Så må dere finne ut av det. Når det gjelder ungene så tror jeg ikke de blir "stor" nokk til å takle et brudd. Kjenner flere barn av skilte som desverre har "klikket" for etter at foreldrene skilte seg etter de flyttet ut. Tror her det er bedre at dere som foreldre har god tone mellom dere og at barna ikke blir den lidende parten for at dere ikke ønsker å leve sammen.

Tror der trenger å snakke sammen og finne ut hva dere hvil og hvordan. Vær 100% ærlig.

Anonymkode: e3f6e...354

Setter pris på råd og gode ord, og sier takk for det. Som sagt, så ligger det mer her enn det jeg ønsker å gå inn på, som gjør at ting må bli som de er. Hvert fall for nå. 

Anonymkode: a6c83...6b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og det fungerer utmerket for mannen/kona du er gift med og?

Anonymkode: 16f36...2b5

Ja.

Anonymkode: 73810...45d

Skrevet

.

Skrevet

Jeg har ikke vært utro men er forelsket i en annen. Vi har bare kysset en gang. Jeg holder på å gå fra mannen. Vårt forhold har vært dødt lenge. Jeg skjønte det bare ikke før jeg ble forelsket igjen. Vurderte et forhold på si men vil ikke ødelegge relasjonen til noen av de  

Jeg går uavhengig av den andre. Det kan eller ikke kan bli noe men jeg er ferdig her. Vi har to barn men jeg kan ikke bli 

Anonymkode: 7ba9a...20c

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke vært utro men er forelsket i en annen. Vi har bare kysset en gang. Jeg holder på å gå fra mannen. Vårt forhold har vært dødt lenge. Jeg skjønte det bare ikke før jeg ble forelsket igjen. Vurderte et forhold på si men vil ikke ødelegge relasjonen til noen av de  

Jeg går uavhengig av den andre. Det kan eller ikke kan bli noe men jeg er ferdig her. Vi har to barn men jeg kan ikke bli 

Anonymkode: 7ba9a...20c

Ønsker deg lykke til. Har dere barn sammen? 

Skrevet

Jeg var elskerinnen som ble konen🙄 Min mann var i et slags forhold, men det var ikke noe ordentlig forhold, men de var kjærester i 5 år. De bodde ikke sammen og hadde ikke barn. Han kalte det er fb-forhold, de var så ulik og traff hverandre sjeldent, hun kjørte sitt eget løp og forventet at han danset etter hennes pipe. Han prøvde å gjøre det slutt i flere år, men hun ville ikke og truet med alt mulig, som selvmord.. Når han traff meg fikk han etterhvert avsluttet det helt, men det tok tid og fremdeles den dag i dag er ikke hun ferdig med det.. Hun tar kontakt og vil at de skal prøve igjen, hun oppsøker han og treffer han "tilfeldig" på plasser der det er unaturlig at hun er..

Men vi er som sagt gift i dag og har det helt fantastisk!❤Han valgte å få inn i et forhold med meg selv om han ikke var ferdig med hun andre fordi han visste at det skulle bli oss og han ville ikke vente lengre. 

Anonymkode: d3991...710

Skrevet
På 4/3/2018 den 8.45, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge varte Det? Hvordan endte det? God eller dårlig opplevelse? Hvordan var forholdet til partneren deres?

Anonymkode: f751c...d66

Har en elsker no. Har hatt det ca ett år. Vi er sammen et par ganger i uken, men bruker bar en halv time hver gang. Begge blir tilfredsstilte. For meg har det vert en nytelse, og jeg kunne godt tenkt meg hver dag.  Min mann er klar over det, men har samtykket siden han ikke liker sex og vet jeg har veldig stort behov.

Anonymkode: a07c0...437

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...