Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Vi har hatt hjemme påske...Mange dager hjemme i sol der vi har vært ute, 1 dag på slalom, 1 dag med tur på isen og is spising, 1 tur på ski + at ungene har overnattet 1 natt hos besteforeldre 😊 Så en rolig påske, men både vi og ungene syns at det går vært godt! De er 6, 10 og 12 år.. Hva har dere gjort? Anonymkode: d344e...3f4
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Hjemmepåske. Har vært 2 ganger på kino. Spilt brettspill. Lekt i snøen. Gafla godteri. Og vi fortsetter med å kose oss i morgen. Anonymkode: f93bd...032
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Vært på hytte med masse koselige turer første del av påsken og hjemmepåske de siste par dagene da eldstemann må på trening da hun deltar i NM om noen uker. De dagene hjemme nå er gull verdt før jobb og skole starter på igjen med alt det fører med seg. En kombi påske med hytte og hjemme passer meg perfekt. Anonymkode: 58b32...0f7
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Vi bor på et vintersportsted, så her har det vært hjemmepåske med ski hver dag, både slalåm og turski. Vi har hatt late morgener, pakket sekken og så vært ute i 4-6 timer hver dag. Med grilling, kakao, Kvikk-lunsj, aking, renning i slalombakken og tur i skiløyper har det vært en drømmepåske. Anonymkode: a9934...72f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 Hjemmepåske. En av oss er skadet så det ble ikke noe ski, men mange turer på beina i skogen, turist-i-egen-by-dag med oppdaging av nye områder, masse solvegg, kinotur, dagstur til besteforeldre på begge sider, mine foreldre på middag her en dag, kosetur i byen bare meg og eksen, venninnelunsj hos meg, klargjøring av hage (skuffing av snø...) osv. Nydelig påske og den er ikke over! Anonymkode: 9d43b...6d2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 Hjemmepåske. Kino badeland lekeland klstrepark besøk bakedag. Anonymkode: 5fabc...1f9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 Jeg har ikke gjort noen ting egentlig, sittet i sofaen for det meste (er syk) Mann og barn har vært på noen dagsturer, slalåm, langrenn, pølser på bål, aking osv. Vi har hele familien vært en dag hos mine foreldre også har vi hatt mannens foreldre på besøk her en dag. I tillegg har barna hatt venner på overnatting, og selv vært på overnatting. Anonymkode: e55b3...cc9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 Mannen og ett av barna har hatt omgangssyke, og jeg har tatt meg av de (eller mannen har klart seg selv da) og minstemann, mens de to største har vært noen dager hos sin tante. Så har vært en treg og kjedelig påske, var ute en tur i skogen i går da de begynte å bli bedre, men ellers bare inne. Eller jeg har trillet en rask runde med minste en gang om dagen da. I morgen blir det en tur til svigermor og svigerfar. Anonymkode: add6d...9e8
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 Vi har hatt besøk og vært på besøk m familie og vært en dag på Bygdøy og tuslet på Folkemuseet. Ellers har vi hatt en deilig hjemmepåske, skrudd sammen nye hagemøbler og kost oss i sola, spist lunsj ute og barna har fått ut div leker, sykler og sparkesykler, tegnet i gata med kritt. Gått turer, matet ender, syklet, grillet pølser og slappet av i solveggen. Anonymkode: a55a2...9b4
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 Hjemmepåske her også, har hatt vanvittig fint vær så vi har: Vært på langrenn 2 (eller var det 3...?) dager. En dag med slalåm. Kino Svømmehall Vennebesøk, overnatting Gått tur til fots Har virkelig hatt en strålende påske! 😁🐣 Anonymkode: 79a68...3d8
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #11 Skrevet 1. april 2018 Hadde hjemmepåske første del av påska og hyttepåske siste del. Kom hjem idag og skal nyte fridagen hjemme imorgen med vasking av klær og hus Anonymkode: b575e...521
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #12 Skrevet 1. april 2018 Vi har også vært hjemme. Vi har jobbet på huset det meste av tiden, men også vært i badeland, dyrepark, ute og spist, middag hos familie, barna har hatt overnattingsbesøk mm. Anonymkode: fbb7c...ee5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #13 Skrevet 1. april 2018 Hjemmepåske her og. Vært en dag på laaaang skitur, kino, to av barna har vært hver sin natt hos mamma, eldste har jobbet på ei turisthytte og kom hjem i dag. Hatt bursdagsfeiring i dag og skal ha en til i morgen, så har blitt en del baking. Så var vi på et dagsbesøk hos min far. alt i alt en vellykket påske Anonymkode: d98b7...443
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #14 Skrevet 1. april 2018 Vi startet med hoteltur før vi dro på hytta. Ski og slalom, fantastisk vær og alt har vært skikkelig klisje-lykke. For en påske! Anonymkode: 66be6...50a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #15 Skrevet 1. april 2018 Er på hytta. Drar hjem i morgen kveld, kom opp fredag før palmesøndag. Men har stort sett jobbet, og vært "verge" for gamle slektninger. Besøk, tilrettelegging og sjekk etter sykdom. Gamle mennesker tar tid, kjedelig, men de settet så stor pris på omsorgen at det er verdt hvert minutt. Anonymkode: b52d0...164
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #16 Skrevet 2. april 2018 Har vært på ski og skuterturer, isfiske, påskefestival i Karasjok, grillet pølser, blitt værfast i snøskred, aket i bakkene og kost oss maks🐣😀 Anonymkode: 1fae6...00c
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #17 Skrevet 2. april 2018 Hjemmepåske på Østlandet. Bålpannekos i hagen, turer i nærmiljøet. Middag hos mine foreldre, ungene overnattet 1 natt der. Små ryddeprosjekter, av leker, bøker, skotøy. Sett de fleste påskekrim-seriene på tv, drukket vin. Deilig og avslappende påske! Anonymkode: 4216a...61a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #18 Skrevet 2. april 2018 Vært på hytta siden lørdag. Tre dager i slalåmbakken og resten av dagene ute på langeennstur+i akebakken. Nydelig vær hele påska. Drømmepåske! Anonymkode: 9ba84...9ca
Optatium Skrevet 2. april 2018 #19 Skrevet 2. april 2018 Noen iskalde dager på hytta, resten her hjemme. Vasket ut eksmannen av huset, akt og gått på ski, spist middag med familie, sett film og sløvet om morgenene. Helt ypperlig ☺️
Twintipp Skrevet 2. april 2018 #20 Skrevet 2. april 2018 Vært på fjellet. Stått slalåm, langrenn, vært på Vinterlydkonsert i bakken, badet, vært på hyttebesøk hos familie på fjellet og spist lammelår, truffet venner på fjellet og ute og spist🐣☀️
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #21 Skrevet 2. april 2018 Har vært hjemme alene. Ungene har vært på påskeferie med faren. Vært litt syk og jobbet de andre dagene. Boooring. Anonymkode: 15379...b13
februarprins2013 Skrevet 2. april 2018 #22 Skrevet 2. april 2018 Jeg var alene hjemme, gutten var på påskeferie på hytta;) slappet stort sett av, så masse på filmer og tv, gikk turer ,var på besøk på hytta på påskeaften og sov lenge,veldig godt av og til spesielt når man har han nesten 100% alene
Mumua Skrevet 2. april 2018 #23 Skrevet 2. april 2018 Hjemmepåske. Tok fri eldste fra bhg og har hatt skikkelig kvalitetstid stort sett hver dag. Fine trilleturer og gåturer i finværet, skogstur, vært to runder i badeland/dyreparken, vært på besøk hos ei venninne med barn på samme alder, så kronet vi det hele med dåp og familiebesøk igår. Idag roer vi helt ned, spiser kake og skal ligge å duve i badekaret og lade opp til bhg imorgen. Har virkelig kost meg denne ferien, det er lenge siden sist jeg følte meg som en mamma som rekker å gi begge ungene nok tid, så dette gjorde godt <3
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #24 Skrevet 2. april 2018 Ungen på 7 ble syk siste skoledag før ferien. Høy feber og ordentlig syk. Sovet natt og dag. Jeg har sittet på sengekanten. Enda syk. Anonymkode: ff7b1...db5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #25 Skrevet 2. april 2018 Første del av påska reiste jeg og frøkna til foreldrene mine på Østlandet. Ellers har vi vært hjemme. Pappaen i hus har jobbet både palmehelga og hele påska. Anonymkode: b94c9...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå