Gå til innhold

Hvor får man kjøpt batteri til blodsukkermåler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er slike runde, flate batterier. Har de det på bensinstasjoner/Joker eller må jeg vente til tirsdag med å få tak i?

Anonymkode: 5f791...acc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apoteket, Clas ohlson osv. Kanskje butikk kan ha, men de har begrenset utvalg. 

Anonymkode: 5b720...b0d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Apoteket, Clas ohlson osv. Kanskje butikk kan ha, men de har begrenset utvalg. 

Ok, tusen takk! :-)

Noen som har fått tak i på bensinstasjon/kiosk/joker? Hvilken i såfall?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, tusen takk! :-)

Noen som har fått tak i på bensinstasjon/kiosk/joker? Hvilken i såfall?

Knappebatterier kommer i mangfoldige varianter, så det beste er vel å stikke innom å høre? 

Skrevet

Ja, jeg skal det, men bor i en by med flere søndagsåpne Jokerbutikker, mange bensinstasjoner, Narvesen, 7-11 osv., så for å gjøre det enklest mulig, tenkte jeg å høre om noen hadde fått kjøpt det et eller annet sted så jeg kunne starte med den kjeden...

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg skal det, men bor i en by med flere søndagsåpne Jokerbutikker, mange bensinstasjoner, Narvesen, 7-11 osv., så for å gjøre det enklest mulig, tenkte jeg å høre om noen hadde fått kjøpt det et eller annet sted så jeg kunne starte med den kjeden...

Denne var svar til b0d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Prøv en bensinstasjon eller to først. 

Anonymkode: ac0a1...bfa

Skrevet

Da har jeg vært på Statoil, 7-11, Hydro-Texaco og Joker. Ingen av de tre første hadde, men på Joker hadde de heldigvis. Skriver bare dette i tilfelle noen andre gjør som meg og prøver å finne ut hvor de kan få tak i batterier til blodsukkerapparat. Måtte riktignok kjøpe CR2032 istedenfor DL2032, men googlet meg fram til at de kunne brukes om hverandre og apparatet virker i hvert fall. Reddet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...