Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #26 Skrevet 30. mars 2018 Så trist og vondt det må være at bestemoren din er så syk. Stor klem til deg ❤️ Anonymkode: 63642...a48
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #27 Skrevet 30. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud nå begynte jeg å grine. Takk for flotte ord ❤️ Væskeinntaket har bestandig vært dårlig. Selv når hun var frisk. Nå får hun kanskje i seg én dl om dagen, av ren væske. Spiser nesten ikke noe, kanskje én næringsdrikk og et par biter med annen mat. Hun er inne for intravenøst på sykehuset med jevne mellomrom... utover det har hun hjemmesykepleie en gang om dagen for å sette en injeksjon. Hun har en samboer og oss, så hun får ikke plass på sykehjem. Ikke at hun ønsker det heller... men hun sover fra 20 til 9-10, og fra 14-17.... om det er ene og alene fordi hun er så sliten eller fordi hun ikke har noe annet å gjøre for å døyve livet det vet jeg ikke. Men magefølelsen min sier at hun ikke har så lenge igjen 😢 Anonymkode: 3d8be...3e0 Det er godt hun får være hjemme, jeg vil tro det er det hun ønsker selv også. Jeg tviler på at det vil ta lang tid siden hun får i seg så lite væske og næring, men noen kan holde ut forbausende lenge. Det viktige er at hun blir godt nok smertelindret og ellers får det hun trenger. Om tilstanden hennes endrer seg raskt, ikke nøl med å be om mer hjelp fra hjemmesykepleien og ev. få en lege til å vurdere tilstanden igjen og om ev. smertestillende skal justeres. Ta vare på øyeblikkene med klarhet mens hun er her. Og når du synes det er fælt å se henne slik hun sikkert er nå - prøv å da se henne for deg slik hun alltid har vært for deg, den friske, den livsglade, den men energi og kjærlighet. Hun er den samme personen inni seg selv om hun kanskje ikke får gitt uttrykk for det lenger. Nå er du der for henne slik hun har vært for deg. Og hun vil være med deg videre. ❤️ Anonymkode: ad9bc...189
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2018 #28 Skrevet 30. mars 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er godt hun får være hjemme, jeg vil tro det er det hun ønsker selv også. Jeg tviler på at det vil ta lang tid siden hun får i seg så lite væske og næring, men noen kan holde ut forbausende lenge. Det viktige er at hun blir godt nok smertelindret og ellers får det hun trenger. Om tilstanden hennes endrer seg raskt, ikke nøl med å be om mer hjelp fra hjemmesykepleien og ev. få en lege til å vurdere tilstanden igjen og om ev. smertestillende skal justeres. Ta vare på øyeblikkene med klarhet mens hun er her. Og når du synes det er fælt å se henne slik hun sikkert er nå - prøv å da se henne for deg slik hun alltid har vært for deg, den friske, den livsglade, den men energi og kjærlighet. Hun er den samme personen inni seg selv om hun kanskje ikke får gitt uttrykk for det lenger. Nå er du der for henne slik hun har vært for deg. Og hun vil være med deg videre. ❤️ Anonymkode: ad9bc...189 ❤️❤️❤️ tusen takk for gode ord. Hun har ikke vondt heldigvis. Ikke som hun sier eller gir utrykk for.... takk❤️ Anonymkode: 3d8be...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå