Gå til innhold

Noah, Leo eller Theo?

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

...nøyaktig det samme sa vår foreldregenerasjon da «de nymotens» navnene som Kenneth, Steffen, Henning og Robert kom på 70-80 tallet. Moten endrer seg vet du. 

Anonymkode: 3470a...bc9

Nettopp, for det er vel få bransjer som er mer overrepresentert av Kenneth, Steffen, Robert (og Ronny) enn lavterskeltilbud rundt omkring i kommunene. Som mottakere, altså.

Fortsetter under...

Takk til dere som gadd og svare sikkelig :) 

jeg heller vel mest mot Theo selv,mens far liker best Leo og Noah, liker Theo også,men mindre,så vi får bare se hvem som vinner her :)

Leon er kjempe fint,men allerede brukt av venner som vi er mye sammens med

Anonymkode: 172d0...4c1

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

var ikke det jeg spurte om, da kan du la være og skrive

Det bestemmer dessverre ikke du.

Så jeg kommer med mitt innspill likevel: alle tre er oppbrukt og har for mange vokaler på rad.

Anonymkode: f8db2...885

Annonse

2 timer siden, Fru Banderas skrev:

Nettopp, for det er vel få bransjer som er mer overrepresentert av Kenneth, Steffen, Robert (og Ronny) enn lavterskeltilbud rundt omkring i kommunene. Som mottakere, altså.

*Fnis*

Anonymkode: f8db2...885

Stakkars barn. Barnet vil takke deg om 20 år hvis han får et helt navn, og ikke bare en forstavelse. 

Her kunne vi sagt mye om statistikk, med tanke på utdanningsnivå, sosial klassetilhørighet, alder, osv, men det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 090ec...e31

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nils er fint !

Anonymkode: c02c5...21f

Enig i at Nils er fint! Selv kjenner jeg 5 Nils under 3 år, en voksen mann som heter theo, og ingen Leo eller noah. Så vet ikke hva som skiller seg mest ut...

Anonymkode: e565a...d9c

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Enig i at Nils er fint! Selv kjenner jeg 5 Nils under 3 år, en voksen mann som heter theo, og ingen Leo eller noah. Så vet ikke hva som skiller seg mest ut...

Forresten, liker theo og Leo godt! Ikke så sansen for noah :)

Annonse

På 28.3.2018 den 9.30, Anonym bruker skrev:

hva er finest? trenger ikke komme med at leonard og theodor er finere, blir Leo eller Theo, hvis det blir en av de navnene, vi liker de og de er jo et navn som faktisk står i navnbøkene .

har en av fra før Emil og Sara

Jeg har en Theo på 11 år :) syns fortsatt det navnet er veldig fint! 👍🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...