Gå til innhold

Noah, Leo eller Theo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Det som du kan se for deg en tatovert motorsyklist på 50, en suksessfull bedriftseier eller en statsminister med. 

Hvis navn ikke består "voksen selvstendig mann" - testen, velger du navn for mammas lille gull, og ikke for et helt liv. 

Anonymkode: 8a37e...448

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det som du kan se for deg en tatovert motorsyklist på 50, en suksessfull bedriftseier eller en statsminister med. 

Hvis navn ikke består "voksen selvstendig mann" - testen, velger du navn for mammas lille gull, og ikke for et helt liv. 

Anonymkode: 8a37e...448

...nøyaktig det samme sa vår foreldregenerasjon da «de nymotens» navnene som Kenneth, Steffen, Henning og Robert kom på 70-80 tallet. Moten endrer seg vet du. 

Anonymkode: 3470a...bc9

Av de tre ville jeg valgt Noah. Fint navn og ikke minst et «fullstendig»navn. Passer derfor bedre med Sara og Emil. 

Leo og Theo er forkortelser for andre navn, og spesielt Leo blir litt løve/kattenavn for meg.

stemmer derfor for Noah

Anonymkode: f574a...1f8

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Leo. Liker betydningen løve. (Theo betyr gave fra Gud, fint for mange deg også sikkert.)

Noah har jeg ikke sansen for. 

Anonymkode: 2b020...7de

Theo betyr ikke gave fra Gud, Theo betyr bare Gud. Theodor betyr Guds gave, der Theo=Gud (theologi=læren om gud, theokrati er styreform der Gud bestemmer, osv.) og dor=gave.

Anonymkode: f574a...1f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...