Gå til innhold

Erfaring med reima wetter eller patter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer en av disse til treåringen. Holder de vannet ute? Er de så gode at man ikke trenger støvler i tillegg?

Anonymkode: fbe57...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjøpte de på salg i fjor (wetter) til toåringen og det ble veldig fort hull i begge to, i sålene. Skikkelig dårlig kvalitet.. :(

Anonymkode: 33f51...54b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, kjøpte de på salg i fjor (wetter) til toåringen og det ble veldig fort hull i begge to, i sålene. Skikkelig dårlig kvalitet.. :(

Anonymkode: 33f51...54b

På den utvendige sålen? Spørs om jeg får gå for viking eller superfit som jeg bruker da...

Hi

Skrevet

Reima sine Goretex sko kan på ingen måte erstatte støvler. 

Har hatt Reima vintersko til ene barnet mitt i vinter og han har vært mye våt på beina. Og han har aldri brukt opp vintersko slik som han har gjort med disse skoene. De ser helt fillete ut. Viking derimot, har han aldri klart å slite ut, de holder også tett sesongen gjennom.

Kjøpte de fordi jeg fant de på salg til 70%, blir ikke kjøpt igjen for å si det slik.

Syns ikke noe kan måle seg med Viking verken når det kommer til slitestyrke eller vanntetthet. Superfit er en god nr to, men de slites noe mer enn Viking, også er de litt harde innvendig syns jeg.

Anonymkode: 43dcf...b5d

Skrevet

Takk for svar. Da blir det viking som vanlig 😊

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...