Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Skrevet 26. mars 2018 Min 5 åring skal være med besteforeldrene på hytta kjempe koselig ,blir alene i 4-5 dager, skal bli deilig,men vil selvagt savne han jeg skal bare kose meg hjemme med netflix, paradise hotel ,criminal minds og datan og masse frukt til påskegodt til meg og kanskje en pose med ostepop og så venter jeg frøken rød, så er derfor jeg ikke er med på hytta, liker meg best hjemme når jeg har det hva er dere planer da ? Anonymkode: 17ce8...fbc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Skrevet 26. mars 2018 Du drar ikke på hytta fordi du har mensen? Jajamensann😁😂 Anonymkode: 4f260...a87
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Skrevet 26. mars 2018 Ingen som kan ta med ungen her så vi blir hjemme begge to, jeg har ikke råd til annet(detta er ikke syte innlegg eller snakk om tigging altså). Men skal finne på div aktivitet likevel, og om kveldene skal jeg gjøre som deg, slite ut sofaen med serier og slappe godt av. Skal til min søster å spise middag en dag også be moren min hit en dag i løpet av påsken. Men helt alene må vel bli kjedelig i lengden? Kunne ikke tenke deg å ta en tur etter de andre opp på hytta da? Kanskje siste dagen før de skulle hjem, overraske gutten din? Det hadde sikkert vært kjempestas Anonymkode: af9cb...dc9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 Dårligste grunnen jeg noen gang har hørt for å ikke dra avgårde 😂 Å være alene høres uansett kjempe deilig ut:) Anonymkode: 50889...6b9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 Ahh... Skulle ekstremt veldig gjerne vært helt alene noen dager, gitt, men dessverre. Anonymkode: 6064f...f78
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 Leeeeeer. Kan du ikke bare innrømme at du vil være alene i påsken. Slike unnskyldninger brukte jeg på pappa da jeg 13 år. «Pappa, jeg kaaaaan ikke bli med på hytta fordi jeg har mensen og ikke får vasket meg skikkelig» stakkars pappa som syntes mensen og meg var et vanskelig tema besluttet å avlyse turen, inntil mamma sa det var noe som her våtservietter, og at jeg kunne gå bort til hotellet HVER DAG om jeg ville for å dusje. Jeg måtte fint bli med. HI, håper ikke du bruker samme unnskyldning på folk du kjenner, det ler nok godt av deg bak ryggen din. 😂😂😂 Anonymkode: e8b33...a8a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #7 Skrevet 26. mars 2018 Du drar ikke fordi du får mensen??? Jeg får også mensen og skal på hytta... har med vipes så går det så fint atte. Anonymkode: 5e43d...78e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #8 Skrevet 26. mars 2018 Jeg er alene frem til onsdag,da kommer sønnen min tilbake. Dessverre har vi ikke råd til å finne på noe i påsken,men vi skal hvertfall en dag på middag hos mamma så det blir jo koselig Anonymkode: 6d21b...766
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #9 Skrevet 26. mars 2018 Skulle gjerne vært alene og samtidig hatt evnen til å stenge alt ute. Bare hatt min tid og litt ekstra penger. Anonymkode: 6760b...840
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #10 Skrevet 26. mars 2018 Jeg hadde ikke dratt på en hytte uten dusj om jeg hadde mensen. Mulig jeg er sær altså, men sånn er det bare. I påsken er vi hjemme alle 4, vi koser oss med bypåske. Anonymkode: a288c...ef7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #11 Skrevet 26. mars 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke dratt på en hytte uten dusj om jeg hadde mensen. Mulig jeg er sær altså, men sånn er det bare. I påsken er vi hjemme alle 4, vi koser oss med bypåske. Anonymkode: a288c...ef7 Er vel ikke så mange hytter i 2018 uten dusj.. Anonymkode: 6d21b...766
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #12 Skrevet 26. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er vel ikke så mange hytter i 2018 uten dusj.. Anonymkode: 6d21b...766 Selvfølgelig er det det! Noen har til og med hverken innlagt vann eller strøm. Vår hytte har strøm men ikke vann. Upraktisk med tanke på mens men ellers utrolig deilig! Anonymkode: 33c53...745
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #13 Skrevet 26. mars 2018 jeg drar ikke på hyttetur og stinker for dem andre nei, har jeg mensen må jeg vaske meg nedentil både morgen og kveld, og kan ikke bruke vannet man skal drikke med til og vaske meg, og er for kaldt og bade ennå, så av hensyn til andre kan jeg ikke det men blir koselig og være hjemme og slappe av og ta livet med ro Anonymkode: 17ce8...fbc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #14 Skrevet 26. mars 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingen som kan ta med ungen her så vi blir hjemme begge to, jeg har ikke råd til annet(detta er ikke syte innlegg eller snakk om tigging altså). Men skal finne på div aktivitet likevel, og om kveldene skal jeg gjøre som deg, slite ut sofaen med serier og slappe godt av. Skal til min søster å spise middag en dag også be moren min hit en dag i løpet av påsken. Men helt alene må vel bli kjedelig i lengden? Kunne ikke tenke deg å ta en tur etter de andre opp på hytta da? Kanskje siste dagen før de skulle hjem, overraske gutten din? Det hadde sikkert vært kjempestas Anonymkode: af9cb...dc9 Kjedelig at du sliter da :,( men godt dere skal gjøre noe aktiviter likevel nei trives godt alene, får se litt når mensen kommer,men kan godt ende at jeg blir fra lørdag til mandag ja Anonymkode: 17ce8...fbc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #15 Skrevet 26. mars 2018 Barna skal på fjellet med faren si fra i kveld til fredag. Jeg skal jobbe, være med kjæresten min og ha en venninne på overnatting. Blir bare alene i kveld faktisk. Tror jeg skal rydde litt, pakke for å være hos min kjære, så legge meg tidlig og se TV i senga. Mye det samme jeg gjør når barna er hos faren. Når barna kommer hjem drar vi på hytta. Anonymkode: 5165d...294
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #16 Skrevet 26. mars 2018 Har sønnen frem til onsdag (fra fredagen som var), så skal han til sin far onsdag til søndag. Da blir jeg alene Koser oss nå, med pysj, spill, film og late dager. Hadde ei venninne av meg med hennes barn på besøk i går, mulig vi tar en tur på kino i morgen. Når han er hos sin far skal jeg slappe av. Se masse filmer, spise godis til frokost og sove når jeg vil! Skal på en middag med fettere og kusiner på fredag, ellers ingenting. Og det er helt, helt greit! Har vokst opp med at påske er hvileferie. Aldri vært snakk om hyttetur, sydenreiser eller annet, og jeg husker den som en av de koseligste feriene. Ikke noe stress eller mas, masse kvalitetstid og gode samtaler med min mor. Elsker påske! Anonymkode: 05895...da8
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #17 Skrevet 26. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: jeg drar ikke på hyttetur og stinker for dem andre nei, har jeg mensen må jeg vaske meg nedentil både morgen og kveld, og kan ikke bruke vannet man skal drikke med til og vaske meg, og er for kaldt og bade ennå, så av hensyn til andre kan jeg ikke det men blir koselig og være hjemme og slappe av og ta livet med ro Anonymkode: 17ce8...fbc Kjøp deg menskopp på apoteket og en pakke våtservietter. Anonymkode: 6bdca...4d9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #18 Skrevet 26. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kjøp deg menskopp på apoteket og en pakke våtservietter. Anonymkode: 6bdca...4d9 jeg drar, fikk tabelett som utsetter mensen i en uke.. så da skal jeg dra og kose meg med familien <3 Anonymkode: 17ce8...fbc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #19 Skrevet 26. mars 2018 Skal jobbe mer eller mindre alle røde dagene i år. Så her får mann og barn kose seg sammen. Anonymkode: 65d5e...838
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #20 Skrevet 26. mars 2018 Mann og barn hår reist til mannens hjemland i påska. Jeg måtte jobbe hele forrige uke og i dag og i morgen, så jeg er hjemme alene helt til søndag og jeg nyter det fult ut 😎😎😎 Anonymkode: f8a35...0f9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #21 Skrevet 26. mars 2018 Her reiser ungene til far onsdag til mandag så blir hjemme alene da. Får dessverre mensen. 😔 Skulle så gjerne hatt sex selvom singel, men går hvertfall ikke da. Skal på kino med en venninne, jobbe litt og bytur med en venninne. Og håper gjerne på middag hos mine foreldre. Ellers nyte fri, kos og TV. Anonymkode: 65bb4...55a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #22 Skrevet 26. mars 2018 Vi pleier ikke reise noen steder i påsken, det er tiden for våronna hos oss. Vi rydder vekk vinterting, drar frem sykler og hagemøbler, vasker og steller dem og får vårfølelsen. Men jeg får en dag alene hjemme når mannen tar med ungene på dagstur til nærmeste slalåmbakke (1,5 time å kjøre hver vei), da reiser de i 8-tiden om morgenen og kommer hjem på kvelden. Anonymkode: 4cd4b...0ea
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #23 Skrevet 26. mars 2018 Vi er alltid alene, barna og meg da vi nesten ikke har familie. Eksmannen har fått ny dame og nye barn, så ingen fokus på barna han hadde fra før. Går helt fint å være alene, men synest det er litt trist nå når det er høytider, men vi gjør det beste ut av det, finner på noe utendørs sammen, spiller spill og ser litt på,tv. Skal på middag til mine foreldre en dag og det gleder vi oss ihvertfall til Anonymkode: d24ee...174
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #24 Skrevet 26. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: jeg drar, fikk tabelett som utsetter mensen i en uke.. så da skal jeg dra og kose meg med familien <3 Anonymkode: 17ce8...fbc Hvilken tablett er dette? På resept? Anonymkode: 340b1...b42
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #25 Skrevet 26. mars 2018 Skal jobbe en del i påska så kjører mann og barn på fjellet på onsdag blir der sammen med dem til torsdag. Så skal jeg hjem jobbe og slappe av hjemme. Henter dem igjen om søndagen, gleder meg i grunnen til å bare tenke på meg selv 😍 er hjemme på dagtid til vanlig med barnet og jobber kveldene så dette blir for meg «ferie» selvom jeg skal jobbe nesten hver dag. Anonymkode: 18086...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå