Gå til innhold

Merkelig mensliknende etter ikm-har du opplevd noe liknende??

Anbefalte innlegg

Kort oppsummert : menstruasjonen min er alltid lik, men ikke nå. Så jeg lurer på om noen har opplevd liknende? 

Min mens pleier å starte slik:

Murring dagen før og gjennom de første dagene. 

Litt rødt første dag, nok til å må ha tampong. 

Dag to blir det mer, slik at jeg må bytte ofte. Jeg kan ha mellomstor tampong. 

Tredje dag pleier å være ekstremt og blør nesten igjennom de største tampingene og må bytte svært ofte. Dette varer til ca dag 5. 

Fra dag 5 til 7 så minker det. Og natt til dag 6 kan jeg ha liten tampong. Dag syv er gjerne spotting og litt brunt. 

Dag 8 er det ingenting. 

Denne gangen har alt vært snudd på hodet. Eggløsning før den pleier. Mensen, eller noe som likner. Kom dagen etter den skulle. 

Jeg fikk løs mage ca 5 dager etter EL. Jeg vet det må ha vært EL grunnet slim og symptomer. Har 2 barn fra før. Så kjenner kroppen min såpass. 

Så ett par dager før forventet mens kjenner jeg typisk murring. På forventet mens dag, skjer det ikkeno. Dagen etter har jeg  ingen smerter. På morgenen får jeg slim som er litt rødlig og brunt. Kvelden er det slik som det er helt i slutten. Mest brunt og litt rødt. 

Jeg tar gravidtest. Negativ. 

Dag to, ingenting om natten. Ingen vits med tampong på noen av dagene. Det kommer så vidt noe i truseinnlegget eller da jeg hadde tampong. 

Nå sitter jeg her på dag 3. Og enda det samme. 2 negative tester. Ingen murring. Trøtthet slo meg ut i dag så måtte sove på dagen. Noe jeg kun har gjort da jwg var gravid med mine to første. 

Dette er veldig forvirrende da jeg aldri har opplevd liknende. Noen andre?? 

Ps. To dager før EL hadde vi ubeskyttet samleie i tro om at el skulle komme senere. (er jeg gravid, så er det bare koselig. Men bare høre om flere har opplevd det samme.) 

Endret av Utålmidig.no

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...