Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Han skal ha arbeidsuke i juni. Han ønsker ikke å være med oss foreldre,for der har han vært flere ganger. Han har drømmer om å jobbe innen tv, teater, film og media. Hvor kan han spørre? Vi bor sentralt på østlandet. Han har sendt mail til nrk, men vet det er vanskelig å få noe der. Noen som har noen gode idéer? Anonymkode: 8a368...d3c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 En avis, lokal-TV, radio? Legg lista litt lavere enn NRK? Anonymkode: 3cd9b...618
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Jeg er litt uenig - må ikke legge lista lavt heller. Ingen grunn til å ikke spørre/søke de stedene han har mest lyst til å ha praksis så lenge han takler å få nei. Han har jo alt å vinne ved å spørre, ikke noe å tape. Får han nei er han jo like langt som før han spurte. Men det kan være lurt å høre flere steder, og mtp. hvilket felt han ønsker seg inn på så kan det også være lurt å tenke på hvordan han presenterer seg, enten han ringer og spør eller om han sender en søknad. Aviser kan jeg absolutt anbefale, det kan være spennende nok å jobbe i en lokalavis også. På sentrale østlandet er det jo et utall av muligheter. Nrk, tv2, aviser i fleng. Et veldig spennende sted å forhøre seg kan være =Oslo. Når det kommer til film og teater - ta direkte kontakt med teatre, med produksjonsselskap for tv og reklame og film. Søker han produksjonsselskap + Oslo så kommer det opp flere alternativer til ulike produksjonsselskaper innen film og andre tv-programmer. Søker han reklameselskap og Oslo så får han opp de som jobber mer direkte mot reklame. NTB har jo også hovedkontor i Oslo. Håper han finner et sted han ønsker seg Anonymkode: 1732d...bb9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 Sønnen min hadde på Europris, nå er han 17 og jobber der fast en gang i uka og annenhver lørdag Han ønsket vise seg frem et sted han kunne få jobb senere Anonymkode: 7ff5e...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå