Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Jeg har begynt å følge noen for å få litt originale ideer og tips til innredning siden vi pusser opp. Men ALT er jo likt. Det er to grupper, den ene siden liker åpenbart Riviersa Maison, og har kurver, sløyfer, blanke lysestaker overalt. Og hvite møbler. Viktig at LOGOEN synes sånn at alle ser at det er Riviera Maison de har. På ekte. Stue, barnerom, kjøkken.... Alt er helt likt. "Jeg holder på å skifte stil nå, før likte jeg alt blankt men nå er det litt mørkere stil som gjelder" Sier alle. Så er det de med "skandinavisk" stil. Her er det også de samme elementene som går igjen i alle husene, og 90% av dem har plakat med hun dama som holder fingeren under nesa. Noen som har tips og ideer til kontoer med litt kreativt interiør som skiller seg ut ? Anonymkode: 8e113...7fe
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 😄 er så enig! Jeg synes det er morsomt med de som har blanding av nytt og gammelt og ikke nødvendigvis har en haug av vaser som er in. Skulle gjerne funnet noen selv, så håper noen har tips til gode kontoer... Anonymkode: 6d901...d09
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Kan ikke stå inne for alle her, men noen er ganske bra http://www.rom123.no/ide/disse-ma-du-folge-pa-instagram/ Anonymkode: 6e475...cdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå