Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Jeg blør så mye neseblod og det blir bare verre og verre. Fryktelig irriterende når jeg er på jobb eller spiser middag! Hvordan går man frem? Anonymkode: ead9c...8f2
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Ikke jeg, men pappa. Fastlegen sendte henvisning til sykehuset. Fungerte veldig bra! Han brant for over ett år siden og har fortsatt ikke blødd neseblod. Anonymkode: d3936...849
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Gjort det mange ganger, men problemet har dessverre kommet tilbake her. Selve prosedyren er enkel og grei, ikke vondt. Men det lukter vondt når de gjør det. Får en slags bedøvelse på en gassbindremse oppi nesa først. Anonymkode: 19799...5fd
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 Sønnen min gjør det et par ganger i pret. Da får han ca 3-4 uker uten neseblod flr det er på igjen. Tar masse jern i tillegg Anonymkode: 7d6b3...93a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg blør så mye neseblod og det blir bare verre og verre. Fryktelig irriterende når jeg er på jobb eller spiser middag! Hvordan går man frem? Anonymkode: ead9c...8f2 Jeg fikk henvisning av legen og gikk til øre-nese-hals-spesialist. Han puttet noe rart oppi nesa og så kjentes det ut som om jeg hadde en stor buse i nesa i to uker etterpå, før skorpa falt av. Komplett udramatisk og har ikke blødd neseblod fra det nesebordet siden. Bare det andre, men det er veldig skjeldent. Anonymkode: dde76...199
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #6 Skrevet 23. mars 2018 Faren min har forresten også gjort det, og har blødd veldig lite i ettertid. Anonymkode: dde76...199
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2018 #7 Skrevet 23. mars 2018 Eg gjorde det for mange år siden.blødde kvar dag før den tid.aldri blødd etterpå uten grunn. Og no må eg dunke naso ordentlig hardt for å begynne å blø. Så eg er super duper fornøyd Anonymkode: 4c035...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå