Gå til innhold

Alle symptomer borte over natta???

Anbefalte innlegg

Har vært kvalm siden uke 4. Vært på ul i uke 6 og sett hjerte ❤️. Er i uke 10 nå, og ALT av symptomer forsvant over natta i dag. Ingen kvalme, ingen ømme pupper, ikie oppblåst, ingen halsbrann, INGENTING. Føler meg helt super liksom. Ikke trøtt engang. Har virkelig ikke råd til en privat ul nå, og vet det ikke nytter ringe legevakt.. flere som har opplevd dette??

Anonymkode: ae4bb...55b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144344480-alle-symptomer-borte-over-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært kvalm siden uke 4. Vært på ul i uke 6 og sett hjerte ❤️. Er i uke 10 nå, og ALT av symptomer forsvant over natta i dag. Ingen kvalme, ingen ømme pupper, ikie oppblåst, ingen halsbrann, INGENTING. Føler meg helt super liksom. Ikke trøtt engang. Har virkelig ikke råd til en privat ul nå, og vet det ikke nytter ringe legevakt.. flere som har opplevd dette??

Anonymkode: ae4bb...55b

Det kan hende symptomene slipper litt av og til ❤ Se den ann noen dager, om du fremdeles er bekymret kan du kontakte din fastlege over helgen?

Lykke til ❤❤

Anonymkode: d5a78...c3b

Jeg opplevde ihvertfall når jeg var kommet såpass langt på vei som du har nå at symptomene kom og gikk litt og at det varierte fra dag til dag. Nå er jeg 12+2 og merker ingen symptomer lenger i det hele tatt, føler meg ikke gravid, men fikk se et aktivt og friskt foster på ultralyd i dag. 

Skjedde meg å i uke 10, fikk totalt noia! Og spørte om råd sånn som du.... I dag er jeg 4 mnd og alt er bra :) er visst normalt at symptomer blir mindre i disse ukene og framover. Men tro meg, i uke 13 kom alt av symptomer tilbake ;) utenom ømme pupper. De er fortsatt ikke ømme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...