Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 Jeg har aldri likt å gi oral sex eller tanken på det. Klarer ikke helt å forklare, men så har jeg fått for meg at jeg kan jo sikkert gjøre det om han har kondom på. Tenkte å foreslå dette. Hvordan vil han reagere? Det er sikkert ikke like godt som uten kondom på, men bedre enn ingenting vel? Er det noen som har noen erfaringer med å suge mann med kondom på? Er det best å velge kondom med en smak eller bare nøytral? Hvordan skal jeg gjøre det teknisk, bare ut og inn? Er uerfaren og usikker på dette, men vil jo gjerne glede mannen... Håper det er bedre enn ingenting (han er vant til ikke å få oral sex, bare skjedd i fylla noen ganger for mange år siden) Anonymkode: 0f7f6...80e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #2 Skrevet 22. mars 2018 Suge med kondom høres klønete ut.. men synted du det er like ekkelt om han vasker seg rett før du skal suge da? Hva syntes du er ekkelt med det? Likte det ikke så godt de første gangene jeg heller, men lært meg å like det. Liker følelsen av å se hvor opphisset partneren blir, og hans nytelse Anonymkode: 0a269...99f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #3 Skrevet 22. mars 2018 Skjønner ikke hvorfor du skal gjøre det i det hele tatt når du sier du ikke liker det. Jeg synes det er perverst og ekkelt. Jeg er mann og jeg har aldri gått med på noe sånt. Anonymkode: 25acf...63b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 Ikke gjør det om du ikke liker det. Å få pikken sugd er ikke en menneskerett. Anonymkode: d622e...ca8
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 Æsj til å suge på kondom. Ugh! En ren pikk er da ikke ekkelt å suge. Forstår ikke denne skepsisen jeg altså. Jeg suger til og med innimellom jeg rir ham. Tenk det du, fittesaft på pikken 😂 Anonymkode: 1104a...b17
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #6 Skrevet 22. mars 2018 Har ingen erfaring med suging med kondom dessverre. Du må jo bare finne ut hva som er rett for dere. Snakk med han. Har han virkelig lyst til at du skal suge han når du ikke liker det? Ville han like at du prøvde med kondom? Kondomer har litt smak av gummi som ikke er spesielt god. Jeg suger gjerne min elsker etter han har knullet meg med kondom og da kjenner jeg jo litt smak av kondomen. Den er ikke så sterk. Prøv dere frem. Det viktigaste er at dere begge gjør det som er godt for dere ;-) Anonymkode: 727eb...48e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #7 Skrevet 22. mars 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke gjør det om du ikke liker det. Å få pikken sugd er ikke en menneskerett. Anonymkode: d622e...ca8 Dette 👍 Anonymkode: 624f0...e14
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #8 Skrevet 22. mars 2018 Har sugd med kondom. Helt greit. Anonymkode: 0427a...8eb
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #9 Skrevet 22. mars 2018 Kondom lukter og smaker høgg! Jeg hatet å gi oralsex før. Men så traff jeg mannen min 😊 Jeg blir veldig opphisset av å gjøre dette. Fint å begynne med dette, så gjør han jobben etterpå hehe. Vinn vinn Anonymkode: c7f03...651
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #10 Skrevet 22. mars 2018 Jeg hater å suge, kondom eller ikke. Tanken på å ha noens(selv mannens) kjønnsorgan i munnen min er kvalmt🤢 jeg blir fysisk uvel av tanken😷 Anonymkode: 7468b...351
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #11 Skrevet 22. mars 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke gjør det om du ikke liker det. Å få pikken sugd er ikke en menneskerett. Anonymkode: d622e...ca8 Dette. La bli hvis du ikke liker det. Anonymkode: c2d3f...3a6
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #12 Skrevet 22. mars 2018 Start i det små, prøv rumpeslikking først så kan du trappe opp til kuksuging etterpå, om det fortsatt er nødvendig😊 Anonymkode: 5c252...a62
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #13 Skrevet 31. mars 2018 I går prøvde jeg å suge han med kondom på (ikke med smak) og det gikk overraskende fint, selv om det var litt rart og kløning i starten. Han ble kjempe positivt overrasket når jeg i senga forklarte at jeg ville prøve å suge han med en kondom på, og det tok faktisk ikke mange minutter før han kom. Så jeg merket veldig fort at dette var noe han hadde drømt om. Vi har vært sammen i mange år og har barn sammen, men oral sex har ikke vært en del av sexlivet vårt fordi jeg har hatt en sperre på det. Men å suge med kondom på ble som jeg håpet ikke like "skummelt". Brukte mest tunge og lekte med den mot penishodet pluss litt ut og inn før han plutselig fikk orgasme. Hører med til historien at jeg har liten munn og selv om han ikke er så veldig stor så har det også vært en sperre for meg, men skjønner nå at jeg ikke trenger å gape over hele penisen alltid Anonymkode: 0f7f6...80e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #14 Skrevet 31. mars 2018 Kondomer med smak er flott. Masse forskjellige smaker som gjør det litt mindre ekkelt. Her er det brekningsrefleks som hindrer oss og siden de mannfolka ikke alltid har 100% kontroll på når de kommer blir det heller kondom enn ingenting. Anonymkode: 15e47...f81
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #15 Skrevet 31. mars 2018 Så bra du er fornøyd, HI. Og det er sikkert mannen din også. Viktig å ta hensyn til egne ønsker, og heller prøve seg frem om man vil. Kanskje det frister til gjentakelse allerede i kveld? :-) Anonymkode: 88146...1ec
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #16 Skrevet 31. mars 2018 Så fint at du tør prøve noe nytt! Det er alltid imponerende med de som ikke stivner i gamle spor, men utfordrer seg selv! Anonymkode: 49bba...443
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #17 Skrevet 1. april 2018 Oralsex kan føre til kreft i svelg sies det, så det er en sperre for meg. Og da er jo kondom ett bra alternativ Anonymkode: aa560...670
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #18 Skrevet 1. april 2018 På 22.3.2018 den 20.35, Anonym bruker skrev: Start i det små, prøv rumpeslikking først så kan du trappe opp til kuksuging etterpå, om det fortsatt er nødvendig😊 Anonymkode: 5c252...a62 Altså, hvis det er ekkelt for noen å putte penis i munn på grunn av lukt/smak, kan jeg virkelig ikke se at slikking av rumpehull er bedre 😱🤮 Jeg må være veldig tent for å være klar for å gi otalsex (selv om han er helt ren og luktfri), men å sette tunga borti toer’n? Uff, nei... Anonymkode: 2eb9a...ee4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #19 Skrevet 17. april 2018 På 1.4.2018 den 10.10, Anonym bruker skrev: Altså, hvis det er ekkelt for noen å putte penis i munn på grunn av lukt/smak, kan jeg virkelig ikke se at slikking av rumpehull er bedre 😱🤮 Jeg må være veldig tent for å være klar for å gi otalsex (selv om han er helt ren og luktfri), men å sette tunga borti toer’n? Uff, nei... Anonymkode: 2eb9a...ee4 På 1.4.2018 den 10.10, Anonym bruker skrev: Altså, hvis det er ekkelt for noen å putte penis i munn på grunn av lukt/smak, kan jeg virkelig ikke se at slikking av rumpehull er bedre 😱🤮 Jeg må være veldig tent for å være klar for å gi otalsex (selv om han er helt ren og luktfri), men å sette tunga borti toer’n? Uff, nei... Anonymkode: 2eb9a...ee4 Anonymkode: 5c252...a62
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #20 Skrevet 17. april 2018 Smaken er som baken vettu du✌️ Anonymkode: 5c252...a62
Anonym bruker Skrevet 17. april 2018 #21 Skrevet 17. april 2018 På 1.4.2018 den 9.58, Anonym bruker skrev: Oralsex kan føre til kreft i svelg sies det, så det er en sperre for meg. Og da er jo kondom ett bra alternativ Anonymkode: aa560...670 Det er jo pga. HPV, altså det samme som fører til livmorhalskreft. Anonymkode: 9ec1b...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå