Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Henrik. Liker ikke Håkon. Håkon er jo også mer upraktisk internasjonalt. Henrik er den norske formen av et internasjonalt navn som er «oversettbart» og har ingen upraktiske bokstaver heller.

Anonymkode: b8177...477

Enig i at det blir litt upraktisk ja!

Anonymkode: cd4d6...80a

2 minutes ago, Anonym bruker said:

TS her! Heller mest mot Håkon, men bekymrer meg litt over at det ikke er internasjonalt ja :) men kronprisen heter jo det, så funker nok uansett 😅

Jeg synes ikke han som tenker med hodet der nede er noe forbilde.

Anonymkode: b8177...477

Jeg valgte Henrik til min første sønn. Syns det er anvendbart, tøft og tidløst. Håkon er ikke min stil (litt FOR tradisjonelt, hvis du skjønner). 

Har alltid hatt to navn 'på vent' til babyene mine ble født. Også visste jeg innen de var to dager gamle hva de skulle hete. Tror du fort kommer til å se om han er en Håkon eller en Henrik altså.

Anonymkode: 3eaf3...229

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg valgte Henrik til min første sønn. Syns det er anvendbart, tøft og tidløst. Håkon er ikke min stil (litt FOR tradisjonelt, hvis du skjønner). 

Har alltid hatt to navn 'på vent' til babyene mine ble født. Også visste jeg innen de var to dager gamle hva de skulle hete. Tror du fort kommer til å se om han er en Håkon eller en Henrik altså.

Anonymkode: 3eaf3...229

Ja, jeg håper at navnet faller på plass når han kommer :) 

Annonse

Liker egentlig best Henrik, men begynner å tenke mer Håkon selv (vet ikke hva vi venter enda). Ikke tenk på om det er internasjonalt eller ikke. Skal de på ferie har det lite å si, studerer eller flytter de permanent til utlandet, kan de finne noen kallenavn som passer. Vi har en med internasjonalt navn, og en uten, men hadde ikke tanker om det da vi valgte navn.

Anonymkode: bc98c...b23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...