Gå til innhold

Hva er «forbruksvarer» hos deg?

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Anonym bruker said:

Ja, det er jo det hi spør etter

Anonymkode: 0e7eb...ae8

Nei, hun mener jo varer som egentlig ikke er forbruksvarer men som forsvinner hele tiden og derfor må man kjøpe nytt sånn at det blir «forbruksvarer». Hadde vært en spennende tråd om folk skrev opp dopapir og kjøkkenpapir liksom. 

Fortsetter under...

1 time siden, Holzhaus skrev:

Nei, hun mener jo varer som egentlig ikke er forbruksvarer men som forsvinner hele tiden og derfor må man kjøpe nytt sånn at det blir «forbruksvarer». Hadde vært en spennende tråd om folk skrev opp dopapir og kjøkkenpapir liksom. 

Når jeg skriver opp teip, så er det fordi  5 av 10 teipruller på mystisk vis forsvinner, ikke fordi de blir brukt opp selvsagt. Eller når jeg kjøper en boks med 50 penner, og 25 av de forsvinner

Anonymkode: 0e7eb...ae8

5 timer siden, Mostly Harmless skrev:

EF730088-4778-488D-8C28-2E701F559161.jpeg.0ed2dbd12b1dda765ac3885315f72fd1.jpeg

Slike. Jeg er overbevist om at et sted inni høysåten jeg har på hodet, befinner det seg et lite samfunn på noen hundre fliseklemmer. 

Jeg fant en sånn i håret i dag, og der har den vært minst 3 dager siden jeg har vært syk! Skjønner ikke at jeg ikke merket den. Også falt den rett vei ned i sluken i dusjen, borte var den. 

Øser går unna her. Jeg vet hvor de blir av da, de brukes i kattematen og blir stadig kastet med den tomme posen (litt distré mann på det punktet). 

Ladere, toalettvesker, flåttfjernere. Penner og sakser har vi enten mange eller ingen av. 

Anonymkode: af44d...050

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...