Gå til innhold

Ganske sikker på at datteren onanerte, hva skal jeg si til henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo når de er i den alderen at de begynner å utforske egen kropp!  Mange jenter får mensen i den alderen og du må innse at hun ikke er lillejenta di mer.

Om jeg skulle tatt en prat hadde det vært praten om seksualitet, egne grenser ( viktig), pubertet ol, IKKE en klein tordentale om at det hun gjør er skam.

Anonymkode: b09bb...bf9

Fortsetter under...

Skrevet

Skremmende at du har hatt barn i 12 år uten å vite noe om barns seksualitet. Utforske sin egen kropp er noe barn gjør fra de klarer å koordinere armene. 

Anonymkode: 45c68...dd8

Skrevet

Jeg blir ikke overrasket om dette ikke er skrevet av en (snart) tenåringsmor 😬

Anonymkode: 83023...3b6

Skrevet

Husker jeg onanerte lenge før jeg var 12år 😅 ...

Ikke ta det opp. Det vil kun føre til flauhet og skam. Noen ting må de få ga for seg selv, onani er en av de -En total harmløs og fin aktivitet.

Anonymkode: f02c1...c14

Skrevet

Lat som ingenting, og ihvertfall må du ikke SI noe som helst! Er du gal! Tenk så skamfull hun ville ha blitt... Det er helt normalt å onanere - jeg har gjort det siden lenge før jeg i det hele tatt visste hva jeg gjorde. Jeg var kanskje 4-5 år. Hadde ikke sex med noen før jeg var 18.

Dessuten: hvordan vet du at hun ikke feks trente? Tok armhevinger?

Anonymkode: ce344...7dd

Skrevet

Hvor ble det av Hi??

Anonymkode: 72702...3b7

Annonse

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun er alt for ung til å drive på med slikt. Hun er 12.

Anonymkode: 79657...938

Hun er helt normal, og tenker på gutter mens hun gjør det. Det er vel kanskje det verste. Jeg vet det fordi jeg hadde det på samme måten. Onanerte og hadde sex med gutter, men bare i fantasien.Og jeg nøt det! Skammelig!  Men var  først 25  år da jeg debuterte.

Anonymkode: 73e55...456

Skrevet

Dette må jo bare bare tull, en trolletråd?

Alle vet vel at barn onanerer og at det er helt normalt?

Anonymkode: 2ccb2...ea8

Skrevet

Hun er ikke for ung, det er helt normalt. Til og med barnehagebarn kan onanere, ikke noe galt med det. Du sier selvfølgelig ingenting til datteren din, det hører til hennes privatliv og hun vil bare bli flau hvis du kommenterer det. 

Anonymkode: 4686d...aba

Skrevet

Har småjenter skitne tanker mens de gjør det? Eller foregår det helt uskyldigt Liker ikke tanken på at gutter er inne i bildet så tidlig.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke si noen verdens ting. Følg helsesista på Snapchat og se storyen hennes i dag. Det handler om akkurat dette. 

Anonymkode: 61003...6cd

Og vi skal liksom tro at det er tilfeldig at denne tråden opprettes og så har "tilfeldigvis" også denne bloggeren også en historie om dette få timer etterpå, og så kommer du og reklamerer for henne/deg.

Anonymkode: 87c06...f4c

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har småjenter skitne tanker mens de gjør det? Eller foregår det helt uskyldigt Liker ikke tanken på at gutter er inne i bildet så tidlig.

Selvfølgelig ikke, de bare gjør noe som er godt. De tenker ikke på sex eller gutter når de er barn. Selv barnehagebarn kan onanere og de gjør det bare fordi de liker følelsen som oppstår der og da.

Men det er ikke skittent å tenke på sex altså...

Anonymkode: 2ccb2...ea8

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og vi skal liksom tro at det er tilfeldig at denne tråden opprettes og så har "tilfeldigvis" også denne bloggeren også en historie om dette få timer etterpå, og så kommer du og reklamerer for henne/deg.

Ha ha, tror ikke helsesista trenger reklame. Har du ikke fått med deg henne? 

Annonse

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun er alt for ung til å drive på med slikt. Hun er 12.

Anonymkode: 79657...938

Trollemor!!!

Anonymkode: 6e0ea...7ce

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du et litt rart syn på sex også eller? Det er ikke skittent å tenke på sex uansett alder. Jeg tenkte mye på gutter når jeg var 12, tror ikke jeg helt klarte å sette sammen noe til et tenningsmønster. Men hormoner flyr jo fritt. Ikke legg så mye av dine erfaringer og følelser i hva barn gjør og tenker. Det er du som skitner det til, for å  bruke dine ord. 

Skrevet
8 minutter siden, Leverpostei skrev:

Ha ha, tror ikke helsesista trenger reklame. Har du ikke fått med deg henne? 

Jeg tror bare ikke det er tilfeldig at denne tråden dukker opp få timer før hun skriver om det samme.

Og å tro at "hun ikke trenger reklame"... det er vel litt naivt.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du et litt rart syn på sex også eller? Det er ikke skittent å tenke på sex uansett alder. Jeg tenkte mye på gutter når jeg var 12, tror ikke jeg helt klarte å sette sammen noe til et tenningsmønster. Men hormoner flyr jo fritt. Ikke legg så mye av dine erfaringer og følelser i hva barn gjør og tenker. Det er du som skitner det til, for å  bruke dine ord. 

Spot on! 

Herregud så mye crazy folk kan få seg til å si... "skitne tanker"! 😳😳

Anonymkode: a5e0e...248

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror bare ikke det er tilfeldig at denne tråden dukker opp få timer før hun skriver om det samme.

Og å tro at "hun ikke trenger reklame"... det er vel litt naivt.

😂😂😂

Er det noen som ikke trenger reklame, så er det helsesista. Og som person slår hun meg som den siste i verden som ville lagd et tulleinnlegg for å reklamere for seg selv. 

Anonymkode: a2397...873

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst??😮 Skitne tanker? Du er meg en raring om ikke dette er troll og fanteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...