Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har gått på p-piller i 8 år og har aldri vært gravid. Jeg slurvet med pillen og tok et opphold på en uke. På slutten av den uken (natt til 4.mars) hadde jeg og samboeren ubeskyttet samleie. 5.mars hadde jeg mye eggløsningsslim med blod, men jeg vet ikke når selve eggløsningen var. Den dagen kom slimet ut av seg selv. Jeg merket ikke mer slim etter den dagen, men jeg sjekket ikke ved å ta fingeren opp i skjeden heller. Ettersom vi hadde ubeskyttet samleie er jeg veldig nysgjerrig på om dette kunne føre til en graviditet. Har ikke hatt så mye symptomer bortsett fra ømme bryst fram til nå, men det kan man ha uansett om man ikke er gravid. Har også følt på en svak ømhet i korsryggen et par dager.  Nå har jeg ikke ømme bryst lengre og tror vel egentlig ikke at jeg er gravid. Det merkelige er at jeg følte en del dragninger i livmoren søndag 18.  Det varte en god stund. Jeg tenkte først at det kunne minne om festesmerter slik som andre beskriver det, men jeg syns det kom litt sent i såfall🤔 Har aldri opplevd sånn før, og jeg syns ikke det minnet om mensensmerter. Det er over en uke til jeg skal ha mensen,  det er sånn syklusen min har vært mens jeg har gått på p-piller. Nå har jeg ikke noe spesielt merkbare symptomer. Jeg har ikke planlagt å bli gravid nå, men i disse dager har jeg hatt et håp om å bli det likevel. Kan det fortsatt være er håp selv om jeg plutselig ikke merker så mye nå, eller kom festesmertene (hvis det var det)  litt vel sent? Vet at dere ikke kan gi meg noe sikkert svar, men jeg har så lyst til å høre hva dere tenker/har erfart. Har selvfølgelig tatt en test i går fordi jeg ikke klarte å vente og den var negativ. Vet at det kan være litt tidlig å teste. 

Håper på respons 🙌🏼😀

Endret av Karinalina
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144344289-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er over 14 dager siden dere både hadde ubeskyttet samleie og du hadde eventuelt eggløsning, skal det være fult mulig å ta en test nå 😊 Sjansene for at du kan ha blitt gravid er til stede og du trenger ikke ha noen symptomer heller, ønsker deg lykke til 😊 

Endret av Smågodt1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...