Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Jeg ble med han hjem etter en fuktig kveld på byen, og hadde sex med ham hjemme i hans leilighet. Vi angret begge to, og ble enige om å ikke si noe til mannen min. Han er også nærmeste kompisen hans. Nå har han gått hen og fortalt mannen min alt!!!! Resultatet er nå blitt at kompisen fikk et par slag i fleisen, meg vil han ikke snakke med og nå har han flyttet til en annen kamerat. Ungene spør hvor pappa er, og jeg vet ikke min arme råd :-( Jeg sier han er på jobbreise, men de merker nok at jeg er urolig. Prøver å ta meg sammen. Har ringt ca en million ganger, men han svarer ikke. Jeg er så forbanna på kompisen hans som følte han måtte lette på samvittigheten sin. Han brøt løftet sitt til meg, og har nå satt oss begge i en fryktelig lei situasjon :-( Hva kan jeg gjøre? Jeg vet jeg gjorde noe dumt, det trengs ikke å gnis inn akkurat nå. Anonymkode: 7ae77...61a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Jeg tenker han kanskje trenger tid til å tenke på hva han vil, han har jo nettopp mistet sin kone og sin beste venn. Anonymkode: 4a6a3...f18
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Både du og "kompisen" har fått som fortjent! Anonymkode: 81c91...918
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 Du har null medfølelse fra meg. Synes bare synd på barna dine. Anonymkode: b762d...302
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #7 Skrevet 20. mars 2018 Menn setter ALLTID mannlige venner foran alt annet. Alltid. Vær klar over det! Et løfte til deg betyr ingenting mot et løfte til mannen din, for han. Derfor brøt han løftet til deg. http://time.com/4978727/bromance-male-friendships/ Anonymkode: 31303...d03
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #8 Skrevet 20. mars 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker han kanskje trenger tid til å tenke på hva han vil, han har jo nettopp mistet sin kone og sin beste venn. Anonymkode: 4a6a3...f18 Det har han ikke. Han har gått fra henne. Hun pulte vennen hans, og så? Hun sluttet jo ikke å elske mannen sin. Grunnen til at hun ville holde stille om det, ville det skulle være en hemmelighet for han, var jo fordi hun elsker han og ikke vil miste han. Når han går fra henne likevel så er det jo han som er den onde her, ikke hun! Anonymkode: 31303...d03
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #9 Skrevet 20. mars 2018 Du ble fortalt av mange at dette trolig ville skje, og at hvis det skjedde så vil sviket mot mannen din være langt større - fordi du ikke bare har vært utro mot mannen din, men også valgte å leve på en løgn sammen med ham etterpå samt å inngå en avtale med hans beste venn. Ved å gjøre det slik du valgte (dvs. du håpte å slippe unna sviket uten følger) så har du mangedoblet sviket mot mannen. Den eneste du her har å være sint på er deg selv. Nå må du bare ligge som du har redet. Bare synd at barna dine må betale for din idioti. Anonymkode: dd6aa...f94
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #10 Skrevet 20. mars 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har han ikke. Han har gått fra henne. Hun pulte vennen hans, og så? Hun sluttet jo ikke å elske mannen sin. Grunnen til at hun ville holde stille om det, ville det skulle være en hemmelighet for han, var jo fordi hun elsker han og ikke vil miste han. Når han går fra henne likevel så er det jo han som er den onde her, ikke hun! Anonymkode: 31303...d03 Du bør virkelig ta å vurdere virkelighetsoppfatningen din! Selvfølgelig er det hun som har pult en annen som er ond her, ikke mannen! Anonymkode: 67036...4a8
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #11 Skrevet 20. mars 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du bør virkelig ta å vurdere virkelighetsoppfatningen din! Selvfølgelig er det hun som har pult en annen som er ond her, ikke mannen! Anonymkode: 67036...4a8 Nei, hun er ikke ond. Hun ville ikke såre mannen. Hun savner mannen og elsker han fortsatt. Mannen gikk bare rett ut døren og har nektet å prate med henne. Det viser jo klart og tydelig hvem som bryr seg og hvem som ikke bryr seg. Det er ikke den som bryr seg som er ond... Anonymkode: 31303...d03
TinaK 1990 Skrevet 20. mars 2018 #12 Skrevet 20. mars 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har han ikke. Han har gått fra henne. Hun pulte vennen hans, og så? Hun sluttet jo ikke å elske mannen sin. Grunnen til at hun ville holde stille om det, ville det skulle være en hemmelighet for han, var jo fordi hun elsker han og ikke vil miste han. Når han går fra henne likevel så er det jo han som er den onde her, ikke hun! Anonymkode: 31303...d03 Du tuller??? Mannen er den onde??
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #13 Skrevet 20. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, hun er ikke ond. Hun ville ikke såre mannen. Hun savner mannen og elsker han fortsatt. Mannen gikk bare rett ut døren og har nektet å prate med henne. Det viser jo klart og tydelig hvem som bryr seg og hvem som ikke bryr seg. Det er ikke den som bryr seg som er ond... Anonymkode: 31303...d03 Hvor mye brydde hun seg om mannen da hun pulte på mannens bestekompis? Akkurat null, niks og ingenting. Ikke respekterte hun mannen nok til å være ærlig med ham etterpå heller. Dermed er sviket blitt dobbelt så stort fra His side. Mannen er sviktet på det groveste av de to som trolig betyr mest for ham i livet, han mister fotfestet, og HI har vist for mannen at han ikke kan stole på henne, så han kan ikke finne støtte hos henne. Selvfølgelig trenger han tid på å finne ut av ting. Men jeg tror du bare forsøker deg på dårlig trolling, for jeg kan ikke tro at noen er så korttenkt som du gir inntrykk av å være. Anonymkode: dd6aa...f94
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #14 Skrevet 20. mars 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du bør virkelig ta å vurdere virkelighetsoppfatningen din! Selvfølgelig er det hun som har pult en annen som er ond her, ikke mannen! Anonymkode: 67036...4a8 Det er meningsløst å dele folk inn i "onde" og "gode", slik er ikke verden. Vi har alle potensiale til å gjøre både gode og onde ting, det avhenger av en rekke faktorer som spiller inn der og da, og disse handlingene definerer deg ikke som person (hvis det ikke blir et mønster). HI, gi han tid til å komme seg over det verste sjokket, så bør han definitivt ta kontakt for å finne ut av situasjonen på den ene måten eller den andre. Å bare forlate barna sine på den måten han har gjort er ekstremt uforsvarlig, men kan muligens unnskyldes med at han fikk ditt livs sjokk. Uansett hva han selv føler er han nødt til å ivareta barns her, og det innebærer å ta kontakt med deg for å avklare situasjonen og gi barna oversikt over hverdagen fremover. På dine egne vegne kan du dessverre ikke forvente så mye, om han kan tilgi vil være helt og holdent opp til han. Det beste du kan gjøre er å la han være i fred til han evt er villig til å snakke om det. Da bør du i tilfelle legge deg helt flat, ingen bortforklaringer eller prøve å skyve skylden over på noen andre. Anonymkode: 005aa...f8e
Chupa chups Skrevet 20. mars 2018 #15 Skrevet 20. mars 2018 Huff, føler med deg. Dette er en krise, og de første dagene og ukene må du bare overleve. Han må jo ta kontakt etter hvert, han kan jo ikke svikte barna i det minste. Og derfra må du legge deg langflat. Du kan nok vinne han tilbake, men det vil kreve mye og langvarig innsats fra deg. Det aller viktigste oppi alt dette, er å finne de bakenforliggende årsakene til at dette egentlig skjedde. Hvorfor gjorde du det du gjorde? Hva var galt med forholdet. Og kanskje du sliter med ting i deg som må bearbeides for at du skal kunne være i et trofast forhold. Det finnes alltid en grunn til at slike ting skjer. Det finnes også alltid en løsning. Klem til deg. Jeg dømmer deg IKKE. Det er så lett å fordømmme folk som trør feil. Men vi gjør faktisk alle feil i livet. Vi lærer av det, vi blir bedre mennesker på grunn av det, og til syvende og sist overlever vi og har det bedre etterpå.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #16 Skrevet 20. mars 2018 Det kan god hende han kan tilgi deg en dag hvis du virkelig jobber for det, men jeg tviler på om han kan komme til å ha tillit til deg igjen. Anonymkode: 3453c...b94
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #17 Skrevet 20. mars 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor mye brydde hun seg om mannen da hun pulte på mannens bestekompis? Akkurat null, niks og ingenting. Ikke respekterte hun mannen nok til å være ærlig med ham etterpå heller. Dermed er sviket blitt dobbelt så stort fra His side. Mannen er sviktet på det groveste av de to som trolig betyr mest for ham i livet, han mister fotfestet, og HI har vist for mannen at han ikke kan stole på henne, så han kan ikke finne støtte hos henne. Selvfølgelig trenger han tid på å finne ut av ting. Men jeg tror du bare forsøker deg på dårlig trolling, for jeg kan ikke tro at noen er så korttenkt som du gir inntrykk av å være. Anonymkode: dd6aa...f94 Nei, jeg setter meg inn i og forstår HI. Hun brydde seg like mye om mannen når hun pulte en fyr som tilfeldigvis var hans venn. Du slutter jo ikke å bry deg om dine barn bare fordi du tørker vekk snørret fra nesa på et annet barn, eller slutter å bry deg om din mann (om du har mann, kvinne hvis du har kvinne, eller hva som) bare fordi du håndhilser på en annen person. Sviket er ikke at hun har hatt sex. Sviket er at hun løy om det. Men det gjorde hun jo ikke fordi hun er ond og glad i å lyve. Samvittigheten hennes gnagde på henne, men hun lot være å si noe fordi hun bryr seg om han, hun er glad i han. Hun elsker han. Han trenger tid??? Men hva med henne? Han kan i alle fall svare på telefon og si at han trenger tid. Hvis han er glad i henne da. Hvis han mener han ikke kan stole på henne så får han faktisk si det. Hvis han er glad i henne da. Og selv om han ikke er glad i henne så får han i alle fall si det for barnas skyld. Anonymkode: 31303...d03
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #18 Skrevet 20. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det kan god hende han kan tilgi deg en dag hvis du virkelig jobber for det, men jeg tviler på om han kan komme til å ha tillit til deg igjen. Anonymkode: 3453c...b94 Hareide, er det deg? Anonymkode: 31303...d03
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #19 Skrevet 20. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hareide, er det deg? Anonymkode: 31303...d03 😁, bare inspirert. Passet godt i dag og like sånt i begge tilfeller. Anonymkode: 3453c...b94
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #20 Skrevet 20. mars 2018 Hadde det vært meg så hadde jeg også gått og ikke sett meg tilbake. Hadde aldri klart å stole på deg igjen. Hadde jobbet for å få til god kommunikasjon og samarbeid ang barna. Anonymkode: 25446...6d1
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #21 Skrevet 20. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg setter meg inn i og forstår HI. Hun brydde seg like mye om mannen når hun pulte en fyr som tilfeldigvis var hans venn. Du slutter jo ikke å bry deg om dine barn bare fordi du tørker vekk snørret fra nesa på et annet barn, eller slutter å bry deg om din mann (om du har mann, kvinne hvis du har kvinne, eller hva som) bare fordi du håndhilser på en annen person. Sviket er ikke at hun har hatt sex. Sviket er at hun løy om det. Men det gjorde hun jo ikke fordi hun er ond og glad i å lyve. Samvittigheten hennes gnagde på henne, men hun lot være å si noe fordi hun bryr seg om han, hun er glad i han. Hun elsker han. Han trenger tid??? Men hva med henne? Han kan i alle fall svare på telefon og si at han trenger tid. Hvis han er glad i henne da. Hvis han mener han ikke kan stole på henne så får han faktisk si det. Hvis han er glad i henne da. Og selv om han ikke er glad i henne så får han i alle fall si det for barnas skyld. Anonymkode: 31303...d03 Han trenger tiden. Hva hun trenger er likegyldig! For barnas skyld? Ja for det tenkte jo hun på? Han bør og må forholde seg til barna, thats it. Anonymkode: 25446...6d1
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #22 Skrevet 20. mars 2018 Om han ikke kommer hjem til påske så bør du kanskje sjekke om barna kan være med besteforeldre eller noen andre, om ikke kan det være lurt å fortelle de at dere trenger litt tid på å tenke på ting hver for dere, men at dere begge elsker barna over alt på jord. Anonymkode: 4a6a3...f18
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #23 Skrevet 20. mars 2018 Slutt å svare ..d03, tydeligvis bare et troll som kjeder seg. Anonymkode: 4a6a3...f18
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #24 Skrevet 20. mars 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slutt å svare ..d03, tydeligvis bare et troll som kjeder seg. Anonymkode: 4a6a3...f18 Ja, tenkte det samme etter det lengre svaret hun hadde til det jeg skrev over. Anonymkode: dd6aa...f94
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #25 Skrevet 21. mars 2018 Jeg tenker at du bør forklare hvorfor du gjorde det når kommunikasjonen gjenopptas. Det dreier seg sjeldent bare om sex. Ble du begjæret? Føler du at du ikke får nok oppmerksomhet hjemme? Denne listen kan være lang hvis jeg skal gjette. Du kunne sikkert få sex hjemme. Jeg tror ikke det var det som var grunnen til at dere hadde dere. Finn ut av det. Fortell han det. Mulig du må grave dypt for å finne ut av det selv. Bare vent til han kommer hjem. Mulig du trenger tiden til å tenke. Anonymkode: e63f1...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå