Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Jeg aner ikke hvordan jeg skal finne den igjen... Og hvor på nettet kan jeg finne den? Jeg pleier aldri la det gå slik, men nå har jeg altså en inkassovarsel hengende over meg og har litt panikk for at det skal gå til inkasso.... Jeg husker fristen var 20 ett eller annet.. Men jeg må jo finne ut av det i dag!! Vet noen hvem jeg kan ringe for å finne ut av informasjon? Anonymkode: ebf31...434
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 Du kan jo begynne med de som har sendt regningen. Anonymkode: dd4d1...0cd
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 De som du skylder penger i utgangspunktet, vet hvilket inkassoselskap som kjøper opp regningene som ikke blir betalt i tide. Ring dem for å få denne opplysningen. Anonymkode: 7aecf...c06
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #4 Skrevet 19. mars 2018 Ring de som har sendt inkassovarselet Anonymkode: d2a44...5ca
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #5 Skrevet 19. mars 2018 Jeg vet ikke hvem noen av de er......... Verken inkasso eller hvor regningen originalt kom fra. Jeg hev den i vesken (for å skjule fra mannen)... Så har den på en eller annen måte forsvunnet derifra!! Håper ikke den ligger på gulvet på jobb eller noe... Off føler meg skikkelig uansvarlig! Jeg føler navnet på brevet begynte på C... Collector eller noe sånn. Anonymkode: ebf31...434
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #6 Skrevet 19. mars 2018 Google inkassoselskaper og begynn og let. På lindorff kan du logge inn og se de eventuelle regningene du har der. Kanskje du kan det hos de andre og, ellers må du nok ringe dem og spørre. Anonymkode: 65199...a94
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #7 Skrevet 19. mars 2018 Collector finnes iallefall. Anonymkode: b154d...396
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #8 Skrevet 19. mars 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg aner ikke hvordan jeg skal finne den igjen... Og hvor på nettet kan jeg finne den? Jeg pleier aldri la det gå slik, men nå har jeg altså en inkassovarsel hengende over meg og har litt panikk for at det skal gå til inkasso.... Jeg husker fristen var 20 ett eller annet.. Men jeg må jo finne ut av det i dag!! Vet noen hvem jeg kan ringe for å finne ut av informasjon? Anonymkode: ebf31...434 Når du ikkje har problem til vanlig så BURDE DU HA PEILING PÅ KOR DU HAR LÅN FRA. Anonymkode: 31c24...777
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #9 Skrevet 19. mars 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke hvem noen av de er......... Verken inkasso eller hvor regningen originalt kom fra. Jeg hev den i vesken (for å skjule fra mannen)... Så har den på en eller annen måte forsvunnet derifra!! Håper ikke den ligger på gulvet på jobb eller noe... Off føler meg skikkelig uansvarlig! Jeg føler navnet på brevet begynte på C... Collector eller noe sånn. Anonymkode: ebf31...434 Da må du begynne i en ende og ringe alle inkassoselskaper Anonymkode: 97d67...338
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #10 Skrevet 19. mars 2018 Collector er et inkassoselskap. Bare ring dem, bare be dem om å sende betalingsinformasjon på sms til deg. Du kan også få delt opp betalingen din. Collector er veldig greie å ha med å gjøre 😊 Anonymkode: 4324d...f29
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #11 Skrevet 20. mars 2018 Det var ikke collector. Prøv flere andre på C.... Jeg føler meg så dust!! Prøvde lendorf nettopp og de tipset meg om inkasso.no for å søke om å få oversikt over gjeld. Men den siden funker jo ikke. Jeg har ringt i hele dag og har panikk for at den skal gå ut i dag. Aner ikke hva jeg skal gjøre....... Hvem kan jeg kontakte nå? Ingen av inkassoselskapene kan hjelpe... Og det er jo bare min feil. Hvem klarer å miste regningen + glemme hva som stod på. Jeg er så virrete. Jeg vil ikke ha anmerkning på meg!!! Spør her en siste gang, kanskje noen andre også har mistet infoen en gang.. Hi Anonymkode: ebf31...434
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #12 Skrevet 20. mars 2018 Inkassovarsel er en vanlig purring fra de du har fått regning av. Hvis du ikke betaler den,så går den til et inkassoselskap. Et inkassovarsel er unødvendig,men ingenting å være så flau over. Anonymkode: dd4d1...0cd
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #13 Skrevet 20. mars 2018 Når regningen går til inkasso vil du få en ny regning med et høyere gebyr? Du får vel ikke noe anmerkninger av den grunn? Anonymkode: 26e53...bc3
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #15 Skrevet 20. mars 2018 Husker du ikke hva du har kjøpt eller hvilke lån du har? Anonymkode: 5031b...438
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #16 Skrevet 20. mars 2018 Et inkassovarsel er ikke inkasso, og om det går til inkasso og du betaler den er det eneste som skjer at du må betale mer enn opprinnelige regning. Velger du derimot å ikke betale inkasso tross flere varsel blir det anmerkning, men da skal du ha latt det gå ganske langt, altså. Så om det var inkassovarsel du fikk nå hjelper det ikke å ringe inkassoselskaper, du må ringe dit regningen opprinnelig kom fra. Har du null peiling på hvor den kom fra altså? Strøm, handlekonto (klarna f.eks?), bil, forsikring!? Ingen idé om hva regningen var for?? Anonymkode: c2061...81b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #17 Skrevet 20. mars 2018 Ellers er Collectio et inkassoselskap, så om du er skråsikker på at det begynt på C kan du jo ringe dit? Anonymkode: c2061...81b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #18 Skrevet 20. mars 2018 Tusen takk for at dere gidder å svare meg. Jeg kjøpte mye rundt jul og i januar pga mange bursdager i familien. Jeg var så flau når jeg fant den at jeg stappa den rett i veska. Jeg har fått 2-3 purringer. Jeg er gravid og spyr så mye.. Så ting går helt i surr. Ikke at det er en unnskylding!!! Jeg aner altså ikke. Men får man ikke anmerkning om noe går til inkasso altså? Så hvis jeg ikke betaler denne og den blir en inkasso regning... Får jeg ikke anmerkning på meg? Vi skal prøve å kjøpe større hus snart og vil ikke ødelegge noe....... Hi Anonymkode: ebf31...434
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #19 Skrevet 20. mars 2018 Om du isåfall får anmerkning på deg, blir den sletta straks du har betalt! Anonymkode: 18a4c...cb5
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #20 Skrevet 20. mars 2018 Kan du ha fått kredit på kjøp fra cresco? Anonymkode: 7aecf...c06
3 i april Skrevet 20. mars 2018 #21 Skrevet 20. mars 2018 Om den du har fått regning fra begynner på C. Etter et Google søk så kom jeg frem til disse inkassoselskapene : contando, conecto, credicare, contar, vinn, Orkla credit. Du kan jo prøve å ringe disse selskapene 👍
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #22 Skrevet 20. mars 2018 Er ikke det Klarna da? Du kan gå inn på siden deres og finne hvilken utestående beløp du har. Anonymkode: 0a56a...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå