Anonym bruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Del Skrevet 14. mars 2018 Saken er at jeg nettopp har funnet ut at jeg er gravid, jeg er 6-7 uker på vei, og jeg og barnefaren er ikke sammen. Vi har bare hatt en greie gående i 6 mnd. Det jeg er mest redd for er at han skal prøve å tvinge meg til å ta abort, mtp. at han allerede har 2 barn fra før av, og som sagt vi er ikke kjærester engang.. Hva bør jeg gjøre? Er det slemt av meg å vente noen uker til før jeg forteller det til han? Han vil merke at det er noen ugler i mosen hvis jeg går fra å tekste med han hver dag og møte han ofte, til å plutselig tekste mindre og stå over datene - ettersom de som oftest innebærer at vi tar et glass vin sammen. Føler meg så hjelpesløs Er det noen her som har vært i lignende situasjon som kan dele sin erfaring med meg? Jeg vil beholde dette barnet <3 Anonymkode: 05ae3...631 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144343906-er-s%C3%A5-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2018 #2 Del Skrevet 15. mars 2018 For mange år siden ble jeg gravid med en jeg hadde sex med iblandt. Han maset om abort såklart, sa jeg ødela livet hans osv. Det barnet er nå 11 år 😊 Skal ikke påstå at det bare har vært enkelt å bli alenemor og forholde seg til en bitter barnefar. Men jeg angrer ikke! Vil du beholde så gjør du det. Men vær forberedt på å få kjeft og å bli alene. Lykke til ❤ Anonymkode: 34587...6da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144343906-er-s%C3%A5-redd/#findComment-148706005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Del Skrevet 16. mars 2018 På 14.3.2018 den 22.40, Anonym bruker skrev: Saken er at jeg nettopp har funnet ut at jeg er gravid, jeg er 6-7 uker på vei, og jeg og barnefaren er ikke sammen. Vi har bare hatt en greie gående i 6 mnd. Det jeg er mest redd for er at han skal prøve å tvinge meg til å ta abort, mtp. at han allerede har 2 barn fra før av, og som sagt vi er ikke kjærester engang.. Hva bør jeg gjøre? Er det slemt av meg å vente noen uker til før jeg forteller det til han? Han vil merke at det er noen ugler i mosen hvis jeg går fra å tekste med han hver dag og møte han ofte, til å plutselig tekste mindre og stå over datene - ettersom de som oftest innebærer at vi tar et glass vin sammen. Føler meg så hjelpesløs Er det noen her som har vært i lignende situasjon som kan dele sin erfaring med meg? Jeg vil beholde dette barnet <3 Anonymkode: 05ae3...631 Følg hjertet ditt ❤ Jeg var ikke i helt samme situasjon, jeg og bf hadde vært sammen 2ganger.. vi kom nok aldri til å bli kjærester, det visste vi også da... jeg ble gravid, og måtte selvfølgelig fortelle han det. Han ville hoppe på sjøen hvis jeg beholdt (han jobbet offshore) men jeg visste ha ikke kom til å gjøre det. Alt var selfølgelig opp til meg.. Gutten er nå 9 år, ingen kontakt med far.. men har jeg har en fantastisk samboer som stiller opp 😄 Anonymkode: 5c73d...5f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144343906-er-s%C3%A5-redd/#findComment-148706862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå