Karinalina Skrevet 13. mars 2018 #1 Del Skrevet 13. mars 2018 Hei! Jeg er helt ny her inne så beklager hvis jeg spør om noe som er tatt opp fra før Jeg har et spørsmål ang. El-slim. Jeg har gått (går fortsatt) på p-piller i mange år. Fra 26.feb - 4.mars tok jeg ikke pillene, og jeg og min samboer hadde ubeskyttet sex natt til 4.mars. På morgenen mandag 5/3 opplevde jeg at jeg hadde mye slim som var på vei ut av skjeden. Jeg er ganske sikker på et dette er El-slim, jeg måtte dra det ut for å få ut alt, og det var ganske mye på en gang. Det hadde også samlet seg til en «ball» som var strekkbar og hadde noe blod i seg (Sorry for detaljer 😅). Etter den dagen hadde jeg ikke mer. Er det noen av dere som har opplevd å ha så mye at det er på vei ut av skjeden? 🤔 Vet at det kan skje, men jeg er usikker på hvor vanlig det er. Vi har ikke planlagt å bli gravide nå, men om det skulle skje så gjør ikke det noe heller. Må si at jeg ble litt overrasket over at jeg fikk El-slim så kort tid etter at vi hadde sex. Har ikke fulgt med på syklusen min heller, og jeg valgte ikke å kutte ut pillene den uken for å prøve å bli gravid. Prøver å sette meg inn i dette, men jeg blir ikke klok på alt 😅😄 Blir takknemlig for svar 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144343842-mye-el-slim/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå