Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er helt ny her inne så beklager hvis jeg spør om noe som er tatt opp fra før :) Jeg har et spørsmål ang. El-slim. Jeg har gått (går fortsatt) på p-piller i mange år. Fra 26.feb - 4.mars tok jeg ikke pillene, og jeg og min samboer hadde ubeskyttet sex natt til 4.mars. På morgenen mandag 5/3 opplevde jeg at jeg hadde mye slim som var på vei ut av skjeden. Jeg er ganske sikker på et dette er El-slim, jeg måtte dra det ut for å få ut alt, og det var ganske mye på en gang.  Det hadde også samlet seg til en «ball» som var strekkbar og hadde noe blod i seg (Sorry for detaljer 😅). Etter den dagen hadde jeg ikke mer. Er det noen av dere som har opplevd å ha så mye at det er på vei ut av skjeden? 🤔 Vet at det kan skje, men jeg er usikker på hvor vanlig det er. 

Vi har ikke planlagt å bli gravide nå, men om det skulle skje så gjør ikke det noe heller. Må si at jeg ble litt overrasket over at jeg fikk El-slim så kort tid etter at vi hadde sex. Har ikke fulgt med på syklusen min heller, og jeg valgte ikke å kutte ut pillene den uken for å prøve å bli gravid. Prøver å sette meg inn i dette, men jeg blir ikke klok på alt 😅😄

Blir takknemlig for svar 😊

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144343842-mye-el-slim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...