Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 What happened? Jeg opplever dette med en jeg jobber med sporadisk. Jeg har veldig stek kjemi når vi møtes. Jeg føler det, og jeg tror han gjør det også. Det er noe med blikk, hvor ofte man søker seg til samtaler, ting som blir sagt i en spøkefull tone, men med alvor i blikket.. Nå er det muligheter for at vi skal begynne å jobbe tettere sammen, og jeg er litt nervøs for det, kjenner jeg. Har dere opplevd det? Hvordan taklet dere det, og hva skjedde? Anonymkode: cc6ce...2ba
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: What happened? Jeg opplever dette med en jeg jobber med sporadisk. Jeg har veldig stek kjemi når vi møtes. Jeg føler det, og jeg tror han gjør det også. Det er noe med blikk, hvor ofte man søker seg til samtaler, ting som blir sagt i en spøkefull tone, men med alvor i blikket.. Nå er det muligheter for at vi skal begynne å jobbe tettere sammen, og jeg er litt nervøs for det, kjenner jeg. Har dere opplevd det? Hvordan taklet dere det, og hva skjedde? Anonymkode: cc6ce...2ba Jeg opplever sterk kjemi, skulle det stå. HI Anonymkode: cc6ce...2ba
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #3 Skrevet 13. mars 2018 jeg byttet jobb. det var det, eller å ligge men mannen og få det ut av systemet/gå inn i et forhold. intet bra kommer av å ha et forhold til en kollega. Anonymkode: 25de1...a0a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #4 Skrevet 13. mars 2018 Ja...lå med han. Var ikke fullt så kjemi etter det kan du si... Klina med et par andre på fest, og da slutta også den kjemien Anonymkode: e4e00...d04
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #5 Skrevet 13. mars 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg byttet jobb. det var det, eller å ligge men mannen og få det ut av systemet/gå inn i et forhold. intet bra kommer av å ha et forhold til en kollega. Anonymkode: 25de1...a0a Forhold er helt uaktuelt. Men det kan bli pinefullt.. Dersom de endringene skjer som vurderes vil vi jobbe tett sammen i hverdagen, og det blir reisevirksomhet. Slik det er i dag jobber vi sammen ca. 1 gang per måned, og da er det bare å hente seg inn igjen i etterkant av et møte Det jeg tenker er at magien kanskje forsvinner når vi jobber tettere. Da får man se mårratryne, man vil være uenige om saker man jobber med.. En av de egenskapene som gjør at jeg tiltrekkes er at han er så bestemt og myndig. Det er ikke sikkert jeg vil like det så godt når vi skal komme frem til felles avgjørelser. Når vi nå jobber så sjelden sammen er jo hvert møte preget av masse energi, tydelig beundring over den andres arbeid og med ansiktet i et eneste stort smil.. Det vil være helt uaktuelt for meg å bytte jobb. Og bestemmelsen om endringene som vil føre oss tettere sammen er utenfor min kontroll. HI Anonymkode: cc6ce...2ba
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #6 Skrevet 13. mars 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja...lå med han. Var ikke fullt så kjemi etter det kan du si... Klina med et par andre på fest, og da slutta også den kjemien Anonymkode: e4e00...d04 Klassisk. Da sitter man fint i det. Kanskje har man ødelagt både arbeidsmiljø og egen familie. Men det er merkelig hvor uimotståelig tanken er når det ikke har skjedd enda, selv om man vet at det bare blir rot.. HI Anonymkode: cc6ce...2ba
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #7 Skrevet 13. mars 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Klassisk. Da sitter man fint i det. Kanskje har man ødelagt både arbeidsmiljø og egen familie. Men det er merkelig hvor uimotståelig tanken er når det ikke har skjedd enda, selv om man vet at det bare blir rot.. HI Anonymkode: cc6ce...2ba Neida. Så lenge ingen vet noe så går det helt fint. Anonymkode: e4e00...d04
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #8 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Neida. Så lenge ingen vet noe så går det helt fint. Anonymkode: e4e00...d04 Jeg hadde ikke klart å jobbe tett med en jeg hadde sklidd på isen med.. HI Anonymkode: cc6ce...2ba
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #9 Skrevet 13. mars 2018 Vi har et psykisk forhold. Snakker mye sammen om sexuelle fantasier og hva vi ville ha gjort hvis muligheten kom. Har ikke hatt sex, men har kyssa. Vi ser at det vi holder på med er langt over streken da vi begge har samboere, men vi klarer ikke slutte 😊 sannhet er at jeg elsker det og vil ikke slutte. Anonymkode: b00b9...afe
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #10 Skrevet 13. mars 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har et psykisk forhold. Snakker mye sammen om sexuelle fantasier og hva vi ville ha gjort hvis muligheten kom. Har ikke hatt sex, men har kyssa. Vi ser at det vi holder på med er langt over streken da vi begge har samboere, men vi klarer ikke slutte 😊 sannhet er at jeg elsker det og vil ikke slutte. Anonymkode: b00b9...afe Jeg skjønner deg så godt.. Det har skjedd at han har sagt ting som er litt over streken. Inni meg så vil jeg bare har mer, mer, mer.. Jeg har ikke sagt noe tilbake.. bare ledd det bort.. Men det er nok uten tvil slik at blikket mitt sier alt.. tenker jeg HI Anonymkode: cc6ce...2ba
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #11 Skrevet 13. mars 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner deg så godt.. Det har skjedd at han har sagt ting som er litt over streken. Inni meg så vil jeg bare har mer, mer, mer.. Jeg har ikke sagt noe tilbake.. bare ledd det bort.. Men det er nok uten tvil slik at blikket mitt sier alt.. tenker jeg HI Anonymkode: cc6ce...2ba Har et par kolleger som holder på sånn. Blir flau over den parringsdansen de tror ingen andre ser, men som absolutt alle får med seg. Voksne folk burde klare å oppføre seg som sådan. Anonymkode: 5ff86...b73
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #12 Skrevet 13. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har et par kolleger som holder på sånn. Blir flau over den parringsdansen de tror ingen andre ser, men som absolutt alle får med seg. Voksne folk burde klare å oppføre seg som sådan. Anonymkode: 5ff86...b73 Ja, jeg vet. En av grunnene til at jeg tenker det vil bli vanskelig å jobbe tettere sammen. Jeg tror at det er vanskelig å skjule det når det skjer og kjemien forsvinner ikke bare fordi man vil det. Det voksne man da gjør er gjerne å unngå kontakt. Det er vanskelig når man jobber sammen på prosjekter. HI Anonymkode: cc6ce...2ba
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #13 Skrevet 13. mars 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg vet. En av grunnene til at jeg tenker det vil bli vanskelig å jobbe tettere sammen. Jeg tror at det er vanskelig å skjule det når det skjer og kjemien forsvinner ikke bare fordi man vil det. Det voksne man da gjør er gjerne å unngå kontakt. Det er vanskelig når man jobber sammen på prosjekter. HI Anonymkode: cc6ce...2ba Som sagt: Absolutt alle ser det som foregår. Hvis dere ikke klarer å kutte ut blikkene, de "skjulte" bemerkningene og hva det nå er dere driver med, så burde dere - om ikke annet for eget omdømmes skyld - prøve å unngå å jobbe i nærheten av hverandre. Det er bare flaut og kleint å måtte være vitne til. Anonymkode: 5ff86...b73
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #14 Skrevet 13. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke klart å jobbe tett med en jeg hadde sklidd på isen med.. HI Anonymkode: cc6ce...2ba Jeg har sklidd på isen med litt mer enn en, uten at det har blitt noe sex utav det. Men så snakker vi om det og vips så går det strålende. Er gode venner med de og omgås de på fritiden uten problem Anonymkode: e4e00...d04
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2018 #15 Skrevet 13. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: æSom sagt: Absolutt alle ser det som foregår. Hvis dere ikke klarer å kutte ut blikkene, de "skjulte" bemerkningene og hva det nå er dere driver med, så burde dere - om ikke annet for eget omdømmes skyld - prøve å unngå å jobbe i nærheten av hverandre. Det er bare flaut og kleint å måtte være vitne til. Anonymkode: 5ff86...b73 Det er jeg som sagt enig i. Så år jeg jobbe med saken. Per i dag så treffes vi ikke ofte. Dersom det blir en endring som fører oss inn i samme prosjekt, så får jeg skru av følelsesapparatet og overse alle potensielle tegn. Vi kan sikkert ta en prat om det dersom det blir nødvendig. Det har det ikke vært så langt. Jeg er veldig opptatt av å være profesjonell. Men her har jeg gått i en klassisk felle. HI Anonymkode: cc6ce...2ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå