Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En god stund nå. Lenge nok til å bare se for meg at jeg aldri kommer til å oppleve denne lykken snart 😭 ble gravid for to år siden som endte i sa så ble jeg beordret av helse personell til å ta på sprøyta har jo lest DE skrekk historiene om hva den kan gjøre... 😦😱😭 tusen takk for det at du bryr deg. Dette er så sårt og ømt tema. Og ingen å snakke om det med... 💗

Du kan vel strengt tatt ikke bli beordret til å ta noen prevantive medisiner, det er jo ulovlig. Du kanskje mener det er p-sprøyte de mente du skulle gå på? Jeg har gått på sprøyta i 15 år. Tok siste sprøyte juni 17, første eggløsning desember 17. Så ja, det kan ta tid! Men jeg har registrert blødninger etc. Slik at jeg har kontroll over syklusen. Nå har den landet på 26-29 dager. Jeg kan legge til at jeg ble gravid for 13 år siden ved å sette en sprøyte to uker for sent, så alt er mulig! :) Vet ikke om dette var til noe særlig trøst, men hvis du strever er det jo hjelp å få fra helsevesenet :) 🌸 Masse lykke til! 

Annonse

8 timer siden, liiamarsen skrev:

Du kan vel strengt tatt ikke bli beordret til å ta noen prevantive medisiner, det er jo ulovlig. Du kanskje mener det er p-sprøyte de mente du skulle gå på? Jeg har gått på sprøyta i 15 år. Tok siste sprøyte juni 17, første eggløsning desember 17. Så ja, det kan ta tid! Men jeg har registrert blødninger etc. Slik at jeg har kontroll over syklusen. Nå har den landet på 26-29 dager. Jeg kan legge til at jeg ble gravid for 13 år siden ved å sette en sprøyte to uker for sent, så alt er mulig! :) Vet ikke om dette var til noe særlig trøst, men hvis du strever er det jo hjelp å få fra helsevesenet :) 🌸 Masse lykke til! 

Tusen takk for svar ❤️ jo det hjalp. 

Vi hadde sex igår og men da var det mer forsiktig og ikke lenge.. 

Så idag har jeg litt brunt på papiret IGJEN.. 

Enten er det kroppen som tuller med meg, ellers har jeg av lest testene jeg tidligere siste tiden har tatt for fort dvs 30 sek og ikke to til fem minutter. 

Jeg skal ta en test på mandag, og er den negativ får jeg trøste meg med at henvisning til gynekologen er sendt og vi skal få hjelp til dette. 

Jeg har ikke barn og ønsker det såå sterkt. 

Jeg hadde en grad for mye i en uke for noen uker siden. Men kan jo være kjemisk abort. Siden jeg blør når vi har sex eller brun utflod da. 

Har ikke gjort det før og har ikke vondt. 

Men vet det bare er testen som kan svare jeg sitter bare alene med følelsene. 

Typen sier jeg er hormonell. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...