Gå til innhold

Date flere på en gang

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var på date i helgen. Skal treffe han på nytt neste helg. Så i går at han hadde oppdatert bildene på profilen sin. Så han leter tydeligvis etter flere å date. Kan jeg sende en mld om at jeg ikke har lyst til å fortsette å treffe han om han treffer flere? Eller er det for tidlig? Vil ikke skremme han bort, samtidig som jeg hater følelsen av å være en  av mange

Anonymkode: a5d19...4ef

Skrevet

I andre land så er det faktisk vanlig å date flere på en gang, siden det kun er dating. Ikke legg så mye i det og dra på date igjen til helgen. Lev i nuet :)

Anonymkode: 642bc...bb1

Skrevet

Jeg dater flere samtidig. Ser ikke noe galt i det. Det er vanskelig å finne den rette om man skal date en i 2 mnd og så gå videre og date den neste i 2 mnd osv. Jeg har barnefri annenhver helg, så om det skal være mulig å finne en jeg liker og bruke mindre enn 15 år på det, så må det bli sånn. Hadde en av de forlangt å være den eneste, så hadde jeg avbrutt datingen med han. Men sex er det ingen som får da. Det er forbeholdt den ene jeg til slutt velger. Men jeg sier ikke til de at jeg dater fler. Jeg dater per nå 4 menn

Anonymkode: ca04d...47f

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg dater flere samtidig. Ser ikke noe galt i det. Det er vanskelig å finne den rette om man skal date en i 2 mnd og så gå videre og date den neste i 2 mnd osv. Jeg har barnefri annenhver helg, så om det skal være mulig å finne en jeg liker og bruke mindre enn 15 år på det, så må det bli sånn. Hadde en av de forlangt å være den eneste, så hadde jeg avbrutt datingen med han. Men sex er det ingen som får da. Det er forbeholdt den ene jeg til slutt velger. Men jeg sier ikke til de at jeg dater fler. Jeg dater per nå 4 menn

Kor lenge vil dei date uten sex? (Er selv i forhold på 20. året, så bare nysgjerrig)

Anonymkode: 7486f...468

Skrevet

Jeg henger meg på tråden og lurer også på hvor lenge man «kan» date uten å ha sex. Skal ut i dette landskapet nå, og er utdatert på normene. 

Anonymkode: 5b8b5...a35

Skrevet
På 12.3.2018 den 8.51, Anonym bruker skrev:
Var på date i helgen. Skal treffe han på nytt neste helg. Så i går at han hadde oppdatert bildene på profilen sin. Så han leter tydeligvis etter flere å date. Kan jeg sende en mld om at jeg ikke har lyst til å fortsette å treffe han om han treffer flere? Eller er det for tidlig? Vil ikke skremme han bort, samtidig som jeg hater følelsen av å være en  av mange

Men.. Det er jo ikke sikkert at han bytter profilbilde pga damer? 

Anonymkode: f30cd...d46

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men.. Det er jo ikke sikkert at han bytter profilbilde pga damer? 

Anonymkode: f30cd...d46

Hvorfor skulle han ellers bytte bilder? Jeg vet jo hvordan har ser ut 😅

Skrevet
På 12.3.2018 den 11.08, Anonym bruker skrev:

Kor lenge vil dei date uten sex? (Er selv i forhold på 20. året, så bare nysgjerrig)

Anonymkode: 7486f...468

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg henger meg på tråden og lurer også på hvor lenge man «kan» date uten å ha sex. Skal ut i dette landskapet nå, og er utdatert på normene. 

Anonymkode: 5b8b5...a35

Det lengste jeg har datet uten sex er 4 mnd. Da avsluttet han det fordi det gikk for sakte frem. Jeg er alltid klar på at jeg trener god tid. Jeg skal bli kjent med mannen, vi skal like hverandre, vi skal kunne ha gode samtaler, jeg skal vurdere om dette er en mann barna mine vil like, han skal akseptere at han ikke får møte barna mine før det er 100% sikkert at det kan bli et langvarig forhold (dvs det er fortsatt bra etter et år) og de fleste menn respekterer det. En av de jeg dater har jeg datet i snart 3 mnd nå. Og det går jo bra

Skrevet

Jeg hadde en uber seriøs profil (altså tydelig på hva jeg ville ha) samt fikk frem personligheten med humor. På første date med en fyr var jeg ærlig på at jeg liker at ting er ryddig, oversiktelig og "clean". Ikke på en formanende måte, men at slik er JEG. Han jeg datet var tydeligvis enig, og vi skal gifte oss snart og har et nydelig barn. 

Det er LOV å si hva man er mest komfortabel med, evt spørre om han dater flere. Begrunn det med at det er greit å bare vite hva han legger i ting og hvor mye du selv burde legge i det. Noe liker å date, andre ser det kun som et middel tl å finne den "rette". 

Anonymkode: cd7c0...430

Skrevet

Du må gjøre det som er rett for deg. Dersom du ikke klarer tanken på at han dater flere samtidig,  så er det slik du er. Ikke gå på akkord med deg selv.  Sikkert ikke noe galt i å date flere.  Men jeg hadde heller ikke klart å date en mann som datet andre. Hadde følt det som en konkurranse,  og blitt helt hemmet. Og følt meg litt brukt. Og kanskje sett litt ned på han som var så desperat at han måtte date flere. Så jeg hadde sagt takk for meg.  Men vi er forskjellige. 

Anonymkode: b93a4...f32

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du må gjøre det som er rett for deg. Dersom du ikke klarer tanken på at han dater flere samtidig,  så er det slik du er. Ikke gå på akkord med deg selv.  Sikkert ikke noe galt i å date flere.  Men jeg hadde heller ikke klart å date en mann som datet andre. Hadde følt det som en konkurranse,  og blitt helt hemmet. Og følt meg litt brukt. Og kanskje sett litt ned på han som var så desperat at han måtte date flere. Så jeg hadde sagt takk for meg.  Men vi er forskjellige. 

Anonymkode: b93a4...f32

Enig i dette. Jeg orker ikke å date flere på en gang selv, fordi jeg ser at jeg da sliter med å gi noen av dem en ordentlig sjanse, det blir for mange forstyrrelser, på en måte. Jeg har også kommet frem til at jeg ikke orker å date en mann som dater flere samtidig med meg.

De som vil gjøre det, de må gjerne gjøre det, men jeg trekker meg unna menn som vil fortsette å date flere kvinner på en gang. Det sier meg at han uansett ikke er interessert nok i meg, men liker å ha meg på gress, oppmerksomheten osv.

Hi - du må gjøre det som er riktig for deg. Og du må sette grenser for deg selv. Hvis det riktige for deg er å date en mann som ikke dater andre samtidig, da er det viktig at du sier fra om det. Det er åpent, det er realt. Og hvis han nekter og insisterer å fortsette å date andre parallelt så tenker jeg at det uansett er et tegn på at det mest trolig ikke er en mann for deg. Samme hvis han sier at han bare skal date deg, men du oppdager at han dater andre likevel.

Man skal være bevisst og tydelig når man forsøker å finne den man ev. skal dele livet med. Å gå på akkord med det som er riktig for en selv blir bare oppskriften på å finne en mann som man egentlig ikke passer sammen med.

Anonymkode: e3cf6...77c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...