Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #26 Skrevet 12. mars 2018 Pakk sakene og dra. Det er bare en person som trengs for å ende et forhold. Du fortjener mye bedre! Anonymkode: cbe44...139
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #27 Skrevet 12. mars 2018 Bare fortsett med sex tenker jeg. Si sannheten så får han noe å tenke på, og gir deg ett svar snart Anonymkode: 907d5...fbf
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #28 Skrevet 12. mars 2018 Ja men vil ikke føle at jeg blir "brukt " for sex heller...men vi har hatt helt sinnsykt sex de siste dagene..så da drar jeg værtfall med det i ferskt minne..skjønner bare ikke hvordan han kan si at han forsatt elsker meg, jeg er hans beste venn og han tenner jo tydeligvis sykt på meg..så skjønner ikke helt prob...føler ofte at hvis man finner ut at man er mer venner enn kjærester så tenner man ikke lengre på personen og har ikke lyst på sex... Problemene vi har er ikke store, ikke noe utroskap, sjalusi eller store ting som har skjedd.. Føler det er snakk om enkel kommunikasjon for å løse de problemene..vi har gått mye oppå hverandre da begge studerer Og har hatt eksamensperidoe og vi har et firma og jobber sammen.. ( mye av kranglingen er jobbrelatert)så vi har rett og slett vært for mye oppå hverandre og utlegg har han slutten og røyke, noe som har gjort han ekstra irritabel.. Men han ser tydeligvis ikke sammenhengen at det bare er en litt dårlig periode.. Anonymkode: 48815...a8c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #29 Skrevet 12. mars 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pakk sakene og dra. Det er bare en person som trengs for å ende et forhold. Du fortjener mye bedre! Anonymkode: cbe44...139 Ja men vil ikke føle at jeg blir "brukt " for sex heller...men vi har hatt helt sinnsykt sex de siste dagene..så da drar jeg værtfall med det i ferskt minne..skjønner bare ikke hvordan han kan si at han forsatt elsker meg, jeg er hans beste venn og han tenner jo tydeligvis sykt på meg..så skjønner ikke helt prob...føler ofte at hvis man finner ut at man er mer venner enn kjærester så tenner man ikke lengre på personen og har ikke lyst på sex... Problemene vi har er ikke store, ikke noe utroskap, sjalusi eller store ting som har skjedd.. Føler det er snakk om enkel kommunikasjon for å løse de problemene..vi har gått mye oppå hverandre da begge studerer Og har hatt eksamensperidoe og vi har et firma og jobber sammen.. ( mye av kranglingen er jobbrelatert)så vi har rett og slett vært for mye oppå hverandre og utlegg har han slutten og røyke, noe som har gjort han ekstra irritabel.. Men han ser tydeligvis ikke sammenhengen at det bare er en litt dårlig periode.. Anonymkode: 48815...a8c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #30 Skrevet 12. mars 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Og er redd for at han egentlig angrer, siden han slo opp i sinne..men at han vil se hva som skjer uten å gi meg noen forhåpninger... Anonymkode: 48815...a8c Hvis han angrer... burde han ikke da ha fortalt deg det? Ønsker du en mann som er så hemmet i å kommunisere om vanskelige ting at han heller vil miste deg enn å innrømme at han gjorde en feil? Noen menn bruker sex som en måte å få mer nærhet i forholdet (les om Kjærlighetens fem språk - ulike personer uttrykker kjærlighet på ulikt vis). Men det i seg selv er jo ikke nok hvis han ikke kan kommunisere med deg. Om du virkelig tror han angrer, si at hvis han ønkser å beholde deg så får han én sjanse - dere drar sammen i parterapi. Vil han ikke, da er det slutt. Vil han, da viser han vilje, og da må du vurdere om han er verdt en sjanse til eller ikke. Anonymkode: 121d4...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå