GĂ„ til innhold

Til alle som vil ned i vekt-kromđŸ‘đŸ»

Anbefalte innlegg

Har begynt med kromtabletter og sĂžtsuget er helt borte!😀Jeg er ikke overvektig, men en storspiser av godis😏Var noen som anbefalte dette og det funker!đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»

Anonymkode: d6df0...739

Fortsetter under...

Har ogsÄ prÞvd kromtabletter. Hadde ingen virkning pÄ meg. Eneste som hjelper meg er Ä ha stabilt blodsukker sÄ kutte ut raske karbohydrater var mye mer effektfult, og billigere.

Anonymkode: cba76...d7d

Annonse

Okei, er dokumentert effekt da...hadde ikke hĂžrt om det fĂžr noen venner nevnte det.Funker sĂ„ absolutt!har prĂžvd mye annet som skal funke,som ikke har det..sĂ„ dette har jeg faktisk tro pĂ„đŸ˜

Anonymkode: d6df0...739

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ogsÄ prÞvd kromtabletter. Hadde ingen virkning pÄ meg. Eneste som hjelper meg er Ä ha stabilt blodsukker sÄ kutte ut raske karbohydrater var mye mer effektfult, og billigere.

Anonymkode: cba76...d7d

Samme med meg, mÄ kutte karbohydrater for Ä ha stabilt blodsukker.

For en tid tilbake mÄtte jeg ta kromtabletter pga. mangler, og ironisk nok fikk jeg sÞtsug mens jeg gikk pÄ dem ;)

Men Hi, om det fungerer eller ikke er veldig individuelt. Som du sier sÄ er det gjort en del forskning som viser at dette har en tydelig effekt pÄ mange. Bra du er en av dem :)

Anonymkode: f6c86...c9e

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...