Gå til innhold

Hvor lang tid etter innsendt meldekort til pengene kommer på konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på min side på nav.no at søknaden min er ferdig behandlet nå. Ganske sikker på at den ble godkjent. Skal sende inn meldekort i morgen. Når kan jeg forvente penger på konto om søknaden ble godkjent?

Anonymkode: 322a7...fb4

Fortsetter under...

Skrevet

Meldekort annenhver helg, og penger på konto påfølgene tirsdag

Anonymkode: 71901...a63

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så på min side på nav.no at søknaden min er ferdig behandlet nå. Ganske sikker på at den ble godkjent. Skal sende inn meldekort i morgen. Når kan jeg forvente penger på konto om søknaden ble godkjent?

AAP? Pengene kommer som regel på mandag hvis man sender meldekort på lørdag

Anonymkode: ffc63...7a3

Skrevet

Vet bare med Dagpenger, sender man meldekort lørdag og du har penga mandag (senest tirsdag) 

Anonymkode: 3234f...653

Skrevet

Takk for svar. Det er AAP ja

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Det er AAP ja

Hvis du ikke har fått svar, så er den vel ikke godkjent enda? Så da blir det vel ikke før neste periode vil jeg tro, uten at jeg vet helt.

Annonse

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke har fått svar, så er den vel ikke godkjent enda? Så da blir det vel ikke før neste periode vil jeg tro, uten at jeg vet helt.

Har vært innpå min side og sjekket ganske jevnlig i det siste. I dag stod det endelig at søknaden var ferdig behandlet, så brevet har nok bare ikke rukket frem i posten enda

Skrevet

Pengene fra aap kommer mandag rundt kl 15. Kan hende du ikke får enda. Vedtak brevet skal ligge i din innboks på dine sider om det er innvilget 

Anonymkode: d4e6a...60e

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært innpå min side og sjekket ganske jevnlig i det siste. I dag stod det endelig at søknaden var ferdig behandlet, så brevet har nok bare ikke rukket frem i posten enda

Får du det i posten da? Jeg trodde nesten ikke de sendte noe i posten lenger. De gjorde det når jeg fikk min AAP godkjent, men det er snart 3 år siden. Jeg får aldri noe i posten lenger, aktivitetsplaner og nye godkjenninger av AAP får jeg bare på mine sider på Nav nå. Men håper du har fått det godkjent og får penger på mandag :) De sier at det kan ta 2-3 dager etter at meldekortet er registrert, så det kan og bli tirsdag eller onsdag før pengene kommer. Men jeg vet ikke hvor vanlig det er, for jeg har alltid fått pengene på mandag utenom en gang, og da var det jeg som ikke sendte meldekortet før søndag kveld

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får du det i posten da? Jeg trodde nesten ikke de sendte noe i posten lenger. De gjorde det når jeg fikk min AAP godkjent, men det er snart 3 år siden. Jeg får aldri noe i posten lenger, aktivitetsplaner og nye godkjenninger av AAP får jeg bare på mine sider på Nav nå. Men håper du har fått det godkjent og får penger på mandag :) De sier at det kan ta 2-3 dager etter at meldekortet er registrert, så det kan og bli tirsdag eller onsdag før pengene kommer. Men jeg vet ikke hvor vanlig det er, for jeg har alltid fått pengene på mandag utenom en gang, og da var det jeg som ikke sendte meldekortet før søndag kveld

Det stod ihvertfall at jeg skulle få et brev i posten på den siden, og jeg klarte ikke å finne mer informasjon inne på mine sider. Får ta en titt til

Skrevet

Jeg får AAP kl 15.45 på mandager, jeg sender meldekort stortsett lørdag men har ikke noe å si om jeg sender søndag. Sender jeg mandag (hent et par ganger) så får jeg pengene på onsdag.

Anonymkode: ba1cd...ae8

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det stod ihvertfall at jeg skulle få et brev i posten på den siden, og jeg klarte ikke å finne mer informasjon inne på mine sider. Får ta en titt til

Det pleier å stå at man får brev i posten men det kommer i Digipost om man har Digipost, kan anbefale Digipost for å ha alt på en plass og spare miljøet :)

Anonymkode: ba1cd...ae8

Skrevet

stort sett mandag, sender alltid lørdag

Anonymkode: c9633...461

Annonse

Skrevet

Jeg fikk min første utbetaling før jeg fikk brevet i posten, men det var dagpenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...