Gå til innhold

Finnes det et bra alternativ til Regia sin posekakao?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typ billigmerke?:)

Anonymkode: b8ce0...c99

Skrevet

Eldorado har.

Anonymkode: 7d6d8...3dc

Skrevet

Toro sin. De pleier å ha kampanje på den nå og fremover/påsketider. Har ikke sett om de har begynt med det ennå. Pleier å være samtidig med kvikklunsj, og det er jo nå.

Pleier å hamstre når det er kampanje. Holder hele året.

Anonymkode: 05d31...e3a

Skrevet

Bestemor lagde forresten alltid varm kakao av oboy, den kan røres ut i varm melk. Litt mer stress å varme melk enn å varme melk, men blir jo billigere med en stor pose oboy enn de porsjonsposene fra regia

Anonymkode: f752d...1b4

Skrevet

Ååh, tenkte ikke på at Toro har! Men den skal jeg sjekke ut 🤗 oboy går helt fint å lage kakao av, men jeg tenkte å sende med barna på uteskole, og da er det mer praktisk med vann akuratt da 😃 men et godt tips!

Får holde litt øye med om det kanskje kommer kampanje snart, da skal jeg hamstre jeg også 😁

HI 

Anonymkode: b8ce0...c99

Skrevet

Jeg synes kakao er best laget med melk og kokesjokolade eller melk, sukker og kakaopulver. 

Når vi har varm drikke med vann bruker vi for eksempel varm solbærsaft (av solbærsirup) eller eplete. Barna har det med seg på termos, ferdig laget, når de har uteskole eller speidertur. 

Hvis man gjerne vil sende med varmt vann og porsjonspose så er solbærtoddy-posene gode. 

Anonymkode: 244ad...eb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...